ایده های بازاریابی محلی عالی برای کسب و کارهای کوچک

اگر به ایده های بازاریابی محلی نیاز دارید و یا به دنبال راه هایی برای بهبود حضور وب خود و جلب توجه مخاطبین هستید، یا به فکر یک بازار کاملاً جدید برای کسب و کار فعلی خود هستید، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه می توانید زودتر به این مهم دست پیدا کنید.
۳ ایده برتر بازاریابی محلی
سه ایده بازاریابی محلی مؤثر عبارتند از بازاریابی دهان به دهان، بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) و بازاریابی آنلاین. هر سه می توانند برای رونق کسب و کار شما مؤثر و مفید واقع شوند. بازاریابی دهان به دهان یک راه عالی برای ارتباط حضوری با مشتریان است. همچنین می تواند به صورت آنلاین کار کند و به کار گرفته شود. بیایید به هر یک نگاهی بیندازیم.
بازاریابی دهان به دهان
این یکی از ساده ترین و بدیهی ترین ایده ها است. بازاریابی دهان به دهان به مشتریان ثابتی که از محل کسب و کار شما بازدید می کنند و دریاره آن به دوستان می گویند متکی است. این می تواند به سادگی ارسال پیامی به دوستش در توصیف خدمات شما یا نوشتن یک بررسی آنلاین برای خدمات شما و ارسال آن در وبلاگ ها و تالارهای انجمن گفتگو مختلف باشد. حتماً از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید تا مشتریان بالقوه شما بتوانند شما را پیدا کنند. از نظرات آنلاین برای ارسال اطلاعات در مورد خدمات و بازار محلی خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس و یک نقشه یا سایر مسیرهای آسان برای ارتباط را وارد کرده اید. بررسی های آنلاین محلی مفید هستند، زیرا اغلب توسط مصرف کنندگان و مشتریان نوشته می شوند، که می تواند بر مشتریان بالقوه تأثیر مثبت بگذارد.
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی یک ایده بازاریابی محلی عالی است زیرا می تواند به افرادی دسترسی پیدا کند که از طریق روش های دیگر ممکن است به آن ها دسترسی نداشته باشید. همه از ایمیل استفاده می کنند، از حرفه ای های کسب و کار گرفته تا دانشجویان. ایمیل مارکتینگ یک راه عالی نه تنها برای تبلیغات بلکه برای ایجاد روابط با مشتریان شما است. در مورد تبلیغات، ممکن است بخواهید برخی از خدمات نوشتن محتوای محلی را بررسی کنید یا در نظر داشته باشید که آدرس ایمیل شرکت خود را روی بیلبوردها یا روزنامه های محلی منتشر کنید. وب سایت ها و آژانس های زیادی وجود دارند که در کمک به کسب و کارهای کوچک در حوزه تبلیغات تخصص دارند.
بازاریابی آنلاین
در حالی که بسیاری از کسب و کارهای محلی فقط از روش های بازاریابی آفلاین استفاده می کنند، مهم است که به یاد داشته باشید که کسب و کارها می توانند از بازاریابی آنلاین و سئوی محلی نیز بهره ببرند. در واقع، اینترنت به طور فزاینده ای برای کسب و کارهای محلی محبوب می شود، زیرا به آن ها این امکان را می دهد تا به بازارهایی دست یابند که احتمالاً قبلاً نمی توانستند به آن ها دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، بسیاری از کسب و کارها وبلاگ های خود را دارند، اما اگر بازدیدکنندگان زیادی نداشته باشند، مطمئناً از بازار خارج می شوند و عملکرد موفقی نخواهند داشت. امروزه راه های زیادی برای تبلیغات آنلاین کسب و کارهای محلی وجود دارد، از جمله از طریق سایت های شبکه های اجتماعی، بازاریابی مقاله ای، بهینه سازی موتورهای جستجو و موارد دیگر.
سخن پایانی
البته، همیشه برای کسب و کارهای کوچک مهم است که از تمام ابزارهای بازاریابی موجود استفاده کنند. این به معنای ترویج رویدادهای محلی، برگزاری تبلیغات رایگان و استفاده از تبلیغات و وبلاگ های آنلاین است. همه این ها راه های فوق العاده ای برای کسب و کارهای کوچک هستند تا در عین کسب سود، دیده شوند و مخاطبان هدف خود را جذب کنند.
منبع:
https://www.wowvisible.com/great-local-marketing-ideas-for-small-businesses/