۵ راهکار برای بهبود استراتژی بازاریابی محتوا در سال جدید

آیا در تولید محتوا با مشکل روبرو هستید؟ آیا می خواهید با کارکنان کمتر محتوا بیشتری تولید کنید و کارهای بیشتری انجام دهید؟ آیا برای انجام اقداماتی در بهبود استراتژی بازاریابی محتوا نیاز به تهیه برنامه بلند مدت دارید؟

در ادامه پنج راهکار برای کمک به شما جهت پاسخ به سؤالات شما و بهبود بازاریابی محتوای تان معرفی خواهیم کرد.

 

  1. تیم متنوعی برای بازاریابی محتوا تشکیل دهید

اطمینان حاصل کنید که هر یک از اعضای تیم نقاط قوت و ضعف دیگری را می داند. بنابراین، در صورت ایجاد تیم متنوعی از متخصصان، کارشناسان، اعضای تیم می توانند یکدیگر را کامل کنند. به عنوان مثال، ممکن است افراد خاصی در تیم بازاریابی محتوای شما باشند که خیلی جزئی نگر نباشند. بنابراین، این اعضای تیم به احتمال زیاد ویرایشگر یا تصحیح کننده بهتری می کنند، در حالی که اعضای تیم خلاق تر، نویسندگان بهتر یا طراحان گرافیک هستند.

برای داشتن یک تیم موفق بازاریابی محتوا، نکته اصلی داشتن طیف گسترده ای از مهارت ها و علایق است تا اعضای تیم بتوانند از یکدیگر یاد بگیرند. ممکن است مفید باشد که افرادی خارج از بخش بازاریابی به بهبود استراتژی بازاریابی محتوا کمک کنند.

 

  1. بر اساس بهبود استراتژی بازاریابی محتوا نقشه راه فناوری بازاریابی را تدوین کنید

یک ابزار جدید بازاریابی محتوا می تواند مفید و کارآمد باشد، اما قبل از اینکه آن را تهیه کنید و در سیستم های موجود خود پیاده سازی کنید، باید درک کنید که چگونه می تواند به تیم شما کمک کند. شاید ایجاد یک نقشه راه فناوری بازاریابی برای اینکه بتوانید ببینید که چگونه همه سیستم های شما با یکدیگر همکاری خواهند کرد، کاری عاقلانه باشد.

با وجود سیستم های مناسب، تیم شما عملکرد بهتری خواهد داشت. وجود سیستم ها و ساختارهای مناسب یکی از مؤثرترین راه ها برای پرورش بهترین استعدادها و بالاترین میزان بهره وری افراد شماست. امروزه این مورد یکی از مهمترین عوامل نادیده گرفته شده در سازمان ها است.

5 راهکار برای بهبود استراتژی بازاریابی محتوا در سال جدید

  1. محتوا خود را بر اساس یک موضوع کلی بنا نهید

تهیه یک تم و درون مایه اصلی برای محتوای خود برای یک دوره زمانی خاص مهم است. استفاده از یک چارچوب کلی که یک سازمان جامع و یکپارچه را پیرامون یک درون مایه و موضوع واحد ایجاد می کند، می تواند به توسعه پورتفولیو محتوای شما کمک کند.

یک تم و موضوع واحد می تواند به تیم شما (و مخاطبان شما) کمک کند تا درک کنند که چگونه تمام محتواهای سازمان شما با یکدیگر ارتباط دارند. می توانید به محتوای خود مانند یک مجموعه تلویزیونی فکر کنید. یک سریال دارای یک مضمون کلی است و هر قسمت به بیان داستان یا درون مایه سریال کمک می کند.

تعیین درون مایه اصلی به بازاریابان موفق محتوا کمک می کند تا تقویم های محتوا بازاریابی محتوای خود را ایجاد و اصلاح کنند. به عنوان مثال، بازاریابان محتوا می توانند مضمون و تمی را برای کل سال در نظر بگیرند که تمام مطالب و محتواها با آن مضمون مرتبط باشد.

 

  1. قابلیت های بازاریابی محتوای خود را بررسی کنید

برای اینکه بفهمید شرکت شما با تلاش های بازاریابی محتوای خود به کجا می رود و به چه سمتی حرکت می کند، باید بدانید که امروز سازمان شما در چه مکانی قرار دارد. تعیین کنید که در کجای مدل تکامل بازاریابی محتوا قرار دارد؟ یا می توانید یک مدل تکامل خاص سازمان خود بسازید.

 

  1. ایجاد یک چشم انداز برای آینده با بهبود استراتژی بازاریابی محتوا

در نهایت باید تصویر آینده بازاریابی محتوا خود را ترسیم کنید.

بخش بازاریابی محتوای شما طی یک یا دو سال چگونه خواهد بود؟ شما در تلاش برای رسیدن به چه چیزی هستید؟ به نظر شما موفقیت چگونه است؟ و تعریف شما از موفقیت چیست؟

 

تعیین هدف محتوای شما و چگونگی انطباق آن با چشم انداز، ارزش ها و اهداف شرکت، از اهمیت بسیاری برای بهبود استراتژی بازاریابی محتوا برخوردار است.

 

منبع:

knowledgeenthusiast.com

 

Read More
ندا رحیمی ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

دلایل اهمیت بازاریابی تلفنی (قسمت دوم)

 در مطلب قبل درباره ی اهمیت بازاریابی تلفنی و ایجاد استراتژی بازاریابی خواندید. در ادامه پرداخت آسان تلفنی، استفاده از پیام ها و تبلیغات تلفنی را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد.

 

۸.پرداخت آسان از طریق تلفن همراه

کاربران تلفن همراه مدت زمان زیادی را برای پر کردن جاهای خالی و رفتن از صفحه ایی به صفحه ی دیگر برای تکمیل مراحل خرید، صرف می کنند و این امر باعث می شود درصد زیادی از آنها از روند خرید خارج شوند.

بالطبع شما باید این کار را برای آنها آسان کنید و با افزودن دکمه ی خرید سریع  به وب سایت یا برنامه ی آنها اجازه خرید دهید. این امر باعث افزایش فروش و راحتی مشتری می شود.

۷.استفاده از پیام ها

یکی از مهمترین مزایای تلفن این است که یک دستگاه شخصی است و این امر گوشی را برای بازاریابی ایده آل می کند. تلفن ها ویژگی های بسیاری را ارائه می دهند که باعث می شوند بازدهی بالایی داشته باشند. در رأس این ویژگی ها امکان ارسال پیام های شخصی (اس ام اس) وجود دارد.

آمار نشان می دهد که سرعت باز کردن پیام های تلفنی به ۹۸ درصد می رسد. این آمار بسیار بالا است، به خصوص اگر با ایمیل ها که میزان باز بودن آنها فقط ۲۲٪ است مقایسه شود.

در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا  از پیام های کوتاه بیشتر استفاده کنید:

۱. پیام های اس ام اس را بدون اجازه از کاربر ارسال نکنید.

۲.باید پیامد مفید داشته باشد و تخفیف، اطلاعات مهم یا پیشنهاد وسوسه انگیز را به مشتری ارائه دهد.

۳.پیام را تا حد ممکن کوتاه کنید.

۸. بازاریابی از طریق ایمیل

حدود ۵۷٪ نامه های الکترونیکی از طریق تلفن باز می شود، بنابراین شما باید استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را تنظیم کنید. محتوای پیام ها باید برای صفحه نمایش تلفن مناسب باشد. همچنین بیش از دو سوم کاربران تلفن اگر پیام را برای تلفن نامناسب تشخیص دهند، پیام را حذف می کنند.

مطمئن شوید تصاویر، دکمه ها و فرم هایی که در ایمیل های خود قرار می دهید مناسب تلفن همراه هستند. بهترین راه برای انجام این کار آزمایش آن است. سعی کنید پیام های خود را قبل از ارسال روی چندین صفحه از تلفن همراه بخوانید تا مطمئن شوید که برای همه اندازه صفحه مناسب هستند.

۹.تبلیغات موبایل:

کار آفرینان می توانند از تبلیغاتی شروع کنند که صاحبان تلفن همراه را به طور انحصاری در وب سایت ها و یا در برنامه ها مورد هدف قرار  دهند. مهم است که تبلیغات تلفن همراه متناسب با صفحه نمایش های کوچک کاربران تلفن همراه تنظیم شود.

تصاویر باید به دقت انتخاب شوند و به گونه ای خاص طراحی شوند تا بتوانند در برابر صفحه نمایش تلفن ها پاسخگو باشند. فیلم های تبلیغاتی باید کوتاه و بیشتر از ۲۰ ثانیه نباشد.

انواع مختلفی از تبلیغات تلفن همراه وجود دارد، از جمله:

تبلیغات از طریق برنامه ها:

برنامه ها باید اساس تمام استراتژی های بازاریابی تلفن همراه باشد، زیرا کاربران تلفن همراه ۸۷٪ از وقت خود را صرف استفاده از برنامه های تلفنی می کنند.

بنابراین شما باید بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغات تلفن همراه خود را به تبلیغات در برنامه هایی که مشتریان بالقوه شما از آنها استفاده می کنند اختصاص دهید.

تبلیغات بازی موبایل:

بازی های موبایل در بین جوانان بسیار محبوب هستند. همچنین تخمین زده می شود که تعداد بازی کنندگان موبایل در سال ۲۰۲۰ به حدود ۲.۴ میلیارد نفر برسد. علاوه بر این، حدود یک سوم از برنامه های بارگیری شده، بازی هستند. تبلیغات بازی های موبایل ممکن است برای همه مناسب نباشد. شما باید ابتدا در مورد مخاطب مورد نظر تحقیق کنید سپس می توانید این نوع تبلیغات را خریداری کنید.

تبلیغات محلی: تبلیغاتی است که به مشتریان بالقوه در یک منطقه خاص جغرافیایی گفته می شود.

این نوع تبلیغات در سالهای اخیر محبوبیت زیادی در بازاریابی تلفن همراه پیدا کرده است. همچنین این امر به ویژگی موقعیت مکانی که در همه تلفن های هوشمند و مدرن در دسترس قرار گرفته، بستگی دارد.

تبلیغ های محلی برای پروژه هایی مناسب هستند که در یک منطقه جغرافیایی خاص فعالیت می کنند. به عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی دارید که محصولات خود را منحصراً به ساکنان یک شهر خاص می فروشد.

۱۰. اندازه گیری نتایج

در پاراگراف تعیین هدف گفتیم که اهدافی که شما تعیین می کنید باید معیارهای رویکرد هوشمند را داشته باشند و یکی از مهمترین شرایط برای آنها قابل اندازه گیری بودن اهداف است.

زیرا اگر قادر به اندازه گیری این اهداف نباشید، نمی توانید از میزان پیشرفت خود در دستیابی به آنها مطلع شوید. بنابراین نمی توانید موفقیت استراتژی بازاریابی تلفنی را ارزیابی کنید. معیارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ارزیابی موفقیت استراتژی بازاریابی تلفنی خود اتخاذ کنید که شامل این موارد هستند:

تعداد دفعات بارگیری برنامه ها:

اگر برنامه ای را ایجاد کردید، اولین معیار موفقیت آن برنامه، تعداد دفعات بارگیری یا نصب آن است. این نشانه روشنی از میزان استقبال افراد از برنامه ی شما است.

فعالیت کاربران در برنامه:

تعداد بارگیری برنامه ها کافی نیست زیرا بارگیری برنامه شما برای افراد زیادی امکان پذیر اما به ندرت از آن استفاده می کنند.

بنابراین بازاریاب ها به معیار مهم دیگری نگاه می کنند. فعالیت کاربران، که برخی موارد را اندازه گیری می کند. به عنوان مثال: تعداد دفعات دسترسی به برنامه شما، مدت زمانی که کاربران در هر جلسه می گذرانند و تعداد کاربرانی که روزانه، هفتگی یا ماهانه آن را باز می کنند.

 

منبع

khamsat.com

Read More
یحیی عبیاوی ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

وب سایت های برتر برای خرید آنلاین

بازاریابی دیجیتال راه حل عالی برای خرید در زمان بحران کرونا است. ورود کرونا به جهان و عدم توانایی مردم در رفتن به بازار و خرید وسایل مورد نیاز باعث شد که خرید آنلاین، توجه را به سمت خودش جلب کند. از طریق اینترنت مردم وسایل خود را ارزان و با کیفیت بالایی خریداری کنند.

امکانات خرید اینترنتی

۱.مصرف کننده می تواند اطلاعات کاملی از امکانات محصولی را که می خواهد بخرد، داشته باشد تا با خیال راحت و از طریق سایت های متعدد اینترنتی، محصولات را از لحاظ قیمت و کیفیت مقایسه کند.

۲. می تواند از زاویه های مختلفی تصاویر محصول را ببیند. همچنین مشخصات محصول را در سایت های مختلف ارزیابی کند.

۳.می تواند نظرات کاربران را در مورد خرید محصول بخواند و نقطه ضعف و قوت آن را قبل خرید بشناسد.

۴.قیمت ها را با سرعت زیاد و بدون زحمت می تواند ارزیابی کند.

۵.صرفه جویی در وقت، با نوشتن نام یک محصول اینترنت به جای شما جستجو می کند و نتیجه را اعلام می کند که وقت زیادی را برای ما صرفه جویی می کند.

۶.وب سایت های زیادی هنگام فروش محصول هزینه ای از مشتری نمی گیرند بلکه در هنگام دریافت آن توسط مشتری، هزینه پرداخت می شود که این کار خود یک مزیت محسوب می شود.

بهترین سایت های خرید آنلاین

سایت های بازاریابی زیادی وجود دارد که محصولات مختلفی را روانه ی بازار می کنند از جمله پوشاک، مواد غذایی و غیره. روش های پرداخت در سایت ها مختلف است. بعضی سایت ها هنگام خرید و بعضی دیگر در هنگام دریافت محصول هزینه را دریافت می کنند.

آمازون (Amazon)

شرکت تجارت الکترونیکی آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بیزوس (Jeffrey Preston Bezos) در شهر سیاتل واقع در شهر واشینگتن تأسیس شد. همچنین آمازون شرکتی جهانی است که نیاز به تعریف ندارد چرا که یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین است که روزانه ۸۰ ملیون نفر از سایت بازدید می کنند و هر محصولی که به ذهن شما خطور می کند، در آن پیدا می شود.

این شرکت خدمات پرداخت هزینه هنگام دریافت محصول را در سرتاسر جهان انجام می دهد.

Ali Express 

سایت دیجیتال چینی است که در مدت زمان کم شهرت زیادی یافت و کار زیادی را از طریق گروه واردات و سرمایه گذاری انجام می دهد.

خرید از آن نه تنها در کشور چین بلکه در بعضی کشورها نیز ضروری شده است.

ای بی (E Bay)

 

سایتی مخصوص لوازم حراجی است و مصرف کننده می تواند محصولات دست دوم را خریداری کند. این سایت نقش واسطه را بین فروشنده و مشتری را ایفا می کند.

ebay یکی از بهترین سایت های حراج و فروش عتیقه های قدیمی از طریق اینترنت است.

علی بابا (Alibaba)

یک شرکت تجارت الکترونیکی چینی است که فروش و خدمات پس از آن را به شکل مصرف کننده به مصرف کننده، بنگاه به مصرف کننده و بنگاه به بنگاه را از طریق پورتال وب فراهم می کند. همچنین بیشتر معامله های آن تجاری و از طریق فروش عمده است که در دهه ی اخیر موفقیت های بسیاری کسب کرد.

 

راز های موفقیت این سایت ها

۱.کارهای اساسی بازاریابی دیجیتال مانند:

  • بازاریابی به وسیله ی محتوای خوب که مناسب معرفی محصول باشد.
  • قدرت استفاده از شبکه های اجتماعی که باعث انتشار گسترده ی آن ها شدند.
  • در ابتدا از ایمیل استفاده شد تا توانستند از طریق آن خریداران مهم را مورد هدف قرار دهند.

۲.رشته های بازاریابی دیجیتال

برای موفق بودن یک سایت حتما به یک بازاریاب مهم که با مهارت های بازاریابی آشنا باشد، لازم است.

همچنین توانایی کار، اداره کردن سئو و تحلیل داده ها را داشته باشد.

محصولات را به بهترین شکل ممکن عرضه کنید و تصمیم های درست در مورد بازاریابی بگیردد تا زمانی که به نتیجه های ایده آل بازاریابی برسد.

۳.ایده ی بازاریابی

نقشه ی بازاریابی خوبی دارند. طولانی و کوتاه مدت، حد موفقیت و شکست آن را پیشبینی می کنند.

۴. همیشه به روز هستند

کسی که فکر می کند همه چیز را می داند از همه چیز بی اطلاع است. مخصوصا در این زمینه چون همیشه پیشرفته و به روز است. از خصوصیات سایت های جدید اطلاع پیدا کنید چون سایت شما به زودی قدیمی می شود.

منبع

marketing.limited

 

Read More
یحیی عبیاوی ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

بازاریابی محتوا و مزیت آن برای کسب و کارها

در این پست از وبلاگ دیجینگ به بررسی ۷ مزیت بازاریابی محتوا برای کسب و کارها خواهیم پرداخت.

 

  1. افزایش نرخ حفظ مخاطب با بازاریابی محتوا

محتوای عالی یک دارایی با ارزش است و این توانایی را دارد که تجربه مثبتی را برای مشتریان بالقوه شما ایجاد کند و آن ها را تشویق به بازگشت به وب سایت شما کند. تولید محتوای عالی راهی برای جلب توجه مخاطبان شما و آگاهی مثبت از برند شما است.

 

  1. مقبولیت و جذابیت بیشتر در شبکه های اجتماعی

افزایش فالوئرهای شما در شبکه های اجتماعی یک چیز است و ایجاد محتوای متناسب یک چیز دیگر. اگر شما از آن دسته کسب و کارهایی هستید که علی رغم داشتن تعداد زیادی فالوئر، چندان مورد توجه قرار نمی گیرد، وقت آن است که از بازاریابی محتوا کمک بگیرید. محتوای با کیفیت می تواند به مقبولیت کسب و کار شما و جذب افراد به صفحات شما در فضای مجازی کمک کند.

 

  1. مزیت بازاریابی محتوا جلب اعتماد مخاطبان است

تولید محتوا به کسب و کار شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. می توانید به سؤالات آن ها پاسخ دهید و با مشتریان خود تعامل داشته باشید. وقتی ارزشی را ایجاد می کنید بدون اینکه چیزی در ازای آن ارزش دریافت کنید، احتمالاً مخاطبان تان به شما اعتماد خواهند کرد.

در نهایت، وقتی محتوای شما در مکان و زمان مناسب به مخاطب مناسب نشان داده شود، باعث بهبود اعتبار برند شما می شود. هرچه مشتریان محتوای با کیفیت بیشتری را ببینند، احتمال برقراری ارتباط مثبت و مؤثر آن ها با شرکت شما بیشتر است.

 

  1. تولید لید یا جذب مشتری بالقوه

بازاریابی محتوا همچنین می تواند منجر به افزایش مشتری بالقوه شود. فراخوان عملی (CTA) که مستقیماً در محتوای شما قرار می گیرد، می تواند منجر به جذب مشتری بالقوه جدید برای تیم فروش شما شود.

اهمیت بازاریابی محتوا برای کسب و کارها

بنابراین، محتوا چگونه می تواند منجر به جذب مشتری شود؟

محتوا یک روش عالی برای هدایت کاربران به یک صفحه فرود است. به طور معمول، شما محتوا تولید می کنید تا اطلاعات مفید و رایگان را در اختیار کاربران قرار دهید. شما می توانید CTA ها را در هر کجای محتوا خود قرار دهید. هر چقدر بازدید کننده از محتوای شما بیشتر لذت ببرد، احتمال اینکه روی فراخوان عمل شما کلیک کرده و به سمت صفحه فرودتان حرکت کند، بیشتر است.

 

  1. نرخ تبدیل را بهبود ببخشید

محتوایی که ارسال می کنید بر تبدیلات تأثیر می گذارد. وقتی مشتری مطالب شما را بخواند، احتمال اینکه از شما خرید کند بیشتر می شود. محتوای با کیفیت و مناسب به مخاطبان شما کمک می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند و اطلاعاتی را که برای گرفتن یک تصمیم مناسب نیاز دارند در اختیارشان قرار می دهد.

علاوه بر این، محتوای شما همیشه باید حاوی CTA باشد و خواننده شما را در مورد اقدامات بعدی و کارهایی که باید انجام دهد راهنمایی کند.

 

  1. بهبود SEO.

هرچه محتوای باکیفیت بیشتری تولید کنید، برای سئوی سایت شما بهتر خواهد بود.

به عنوان مثال، محتوای شما باید در فضای آنلاین قابل مشاهده باشد و اعتماد مخاطبان شما را به خود جلب کند. با داشتن یک استراتژی محتوای مناسب، محتوای شما باید به شما کمک کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

 

  1. ایجاد اعتبار با بازاریابی محتوا

تولید محتوای با کیفیت به افزایش و بهبود اعتبار آنلاین شما نیز کمک می کند. اگر کسب و کار شما به عنوان مکانی معتبر برای کسب اطلاعات، شناخته شود، به احتمال زیاد در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت.

به علاوه، اگر مشتریان شما را به عنوان یک متخصص در حوزه کاریتان ببینند، تمایل بیشتری به اعتماد به شما دارند. مطالب شما باید نشان دهنده تخصص شما باشد و پاسخ های ارزشمندی به سؤالات مخاطبان تان ارائه دهد.

 

به طور کلی، بازاریابی محتوا بسیار حائز اهمیت است. اما، چگونه می توانید در آن موفق باشید؟

شما می توانید کیفیت محتوای خود را ارزیابی کنید. یکی از ارزیابی های مؤثر و کارآمد، امتیاز دهی به محتوا است.

از آنجا که روز به روز کسب و کارهای بیشتری بودجه بازاریابی محتوای خود را افزایش می دهند، اکنون بهترین زمان برای تعیین معیارهای امتیازدهی به محتوا در کمپین بازاریابی شما است.

با کمک امتیاز دهی به محتوا و ارزیابی آن، عملکرد بازاریابی محتوا را بهبود ببخشید و محتوایی باکیفیت و مناسب به مخاطبان خود ارائه دهید.

 

منبع:

blog.hubspot.com

Read More
ندا رحیمی ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

دلایل اهمیت بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفن همراه یکی از بهترین روش های بازاریابی دیجیتال است. این نیاز با هدف قرار دادن دارندگان تلفن همراه و رایانه از طریق برنامه های شبکه های اجتماعی و وب سایت های پاسخگو است.

در این مقاله ما مهمترین عناصر بازاریابی موبایلی را بررسی می کنیم.

اهمیت بازاریابی تلفنی

تلفن ها نحوه تعامل مردم با اینترنت، علامت تجاری و شبکه های اجتماعی را تغییر داده اند. همچنین انقلابی در دنیای الکترونیک و بازاریابی دیجیتال ایجاد کردند.

بازاریابی از طریق تلفن همراه برای شرکت کوچک و بزرگ به یک ضرورت تبدیل شده است. همچنین شرکتها برای برقراری ارتباط و جذب مشتریان جدید به آن اعتماد کردند.

بیش از ۶۸٪ شرکتها در سیاست بازاریابی خود به بازاریابی موبایل وابسته شده اند. این روند افزایشی شرکت ها و پروژه ها به سمت بازاریابی تلفن همراه دلایل زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

تلفن همراه وسیله ی شخصی است.

برخلاف رایانه ها، تلویزیون ها و سایر کانال های بازاریابی، تلفن ها وسیله شخصی هستند. همچنین افراد هر کجا که می روند آنها را با خود حمل می کنند و مدت زمان زیادی را روی تلفن همراه خود صرف می کنند.

برای برقراری ارتباط، جستجو در اینترنت، کار، بازی و سایر فعالیت ها، تلفن همراه به یک قسمت عمده از زندگی مردم تبدیل شده است.

تلفن ها ابزارهای مناسبی را برای بازاریابی فراهم می کنند:

تلفن ها ابزارهای بسیاری را در اختیار بازاریاب قرار می دهند که امکان ارتباط سریع و تعامل با مشتریان بالقوه را فراهم می کند، ماننده برنامه و پیام ها.

استفاده گسترده از تلفن.

میزان استفاده از تلفن همراه در اینترنت افزایش یافته است. ۸۰٪ از کاربران اینترنت دارای دو عدد تلفن و حدود ۵۱٪ از وقت صرف شده در اینترنت از طریق تلفن همراه است.

خرید از طریق موبایل.

بیش از یک سوم تجارت الکترونیکی از طریق تلفن انجام می شود و انتظار می رود این درصد طی سالهای آینده افزایش یابد.

هزینه کم: بازاریابی از طریق تلفن همراه هزینه کمتری نسبت به کانال های بازاریابی دیگر دارد.

انتظارات کاربران.

امروزه مشتریان انتظار دارند وب سایت های سازمانی آنها پاسخگوی تلفن ها باشند.

۴۴٪ از هزاران نفر می خواهند علامت تجاری مورد علاقه خود را به وسیله ی تلفن با آنها ارتباط برقرار کنند. بنابراین بازاریابی تلفن همراه دیگر فقط یک روش نیست بلکه نیاز مشتریان است.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی

 

۱.اهداف استراتژی بازاریابی را مشخص کنید.

اولین قدم در طراحی هر استراتژی تعریف اهداف مطلوب است. در این حالت، شما باید با برنامه بازاریابی تلفن همراه خود اهدافی را که می خواهید، مشخص کنید.

اهداف بسیاری در تلفن وجود دارد و شما باید متناسب با بودجه و کالاهایی که می خواهید تبلیغ کنید باشد. به عنوان مثال، آیا می خواهید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید؟ یا می خواهید مشتری های جدیدی را از یک بخش خاص جذب کنید.

همه این اهداف و موارد دیگر را می توان با بازاریابی موبایلی تحقق بخشید. اهداف باید مشخص و واقع بینانه باشند.

بسیاری از کار آفرینان مبالغه می کنند، آنها اهداف غیرواقعی را تعیین می کنند که بیش از توانایی ها و منابع آنها است. همچنین وقتی نتوانند به آنها برسند ناامید شده و ممکن است پروژه را از پایه لغو کنند.

بنابراین تعادل، و تعیین اهداف بلند پروازانه اما انجام شدنی مهم است..

۲.قسمت هدف را تعیین کنید.

برای منطقی سازی تلاش های بازاریابی، مهم است بخشی که به احتمال زیاد محصولات شما را خریداری می کند، توجه کنید. با استفاده از شبکه های اجتماعی در مورد مشخصات مشتریان بالقوه خود از جمله سن، جنسیت و فعالیت در آنها مطلع شوید.

این به شما کمک می کند تا بدانید چگونه پیام های خود را هدف اصلی قرار دهید، کدام کانال های بازاریابی نزدیک ترین مشتری به مشتریان بالقوه شما هستند. به عنوان مثال، اگر می بینید که مشتریان شما در اینستاگرام فعال هستند، تلاش خود را در این شبکه ی اجتماعی بیشتر کنید. همچنین از آنجا در بستری که مورد علاقه مشتریان است، چه از طریق محتوا و یا تبلیغات بازاریابی کنید.

۳.یک سایت پاسخگو ایجاد کنید.

اولین چیزی که برای جلب مشتری از طریق تلفن به آن فکر کنید، تهیه وب سایت است. همچنین باید متناسب با حریم خصوصی تلفن، سایت باید به تمام اندازه های صفحه نمایش، به ویژه تلفن ها و رایانه ها پاسخگو باشد.

پاسخگویی به تلفن ها به یکی از اصلی ترین عواملی تبدیل شده است که موتورهای جستجو از آن برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کنند. نرخ تبدیل سایت های تجاری پاسخگو حدود ۱۶۰٪ بیشتر از سایت های غیر پاسخگو است بنابراین پاسخگو بودن سایت باید اولویت اصلی شما باشد.

برای اطمینان از روان بودن تجربه دارندگان تلفن در سایت خود، عوامل مختلفی باید مورد توجه قرار گیرند از جمله: سرعت بارگیری، آسان بودن جستجو و ورود به سیستم.

در نظر گرفتن متن و اندازه تصویر برای صفحه نمایش های کوچک.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما پاسخگو و مناسب اندازه صفحه نمایش تلفن است. در غیر این صورت مشتریان زیادی را از دست خواهید داد و رتبه بندی سایت شما در صفحات موتورهای جستجو کاهش می یابد.

۴.ایجاد برنامه در بازاریابی تلفنی

مردم ۹۰٪ از وقت خود را صرف تلفن همراه خود می کنند.

شرکت ها برای علامت تجاری خود برنامه ی کاربردی ایجاد کنند، زیرا ابزاری عالی برای افزایش تعامل با کاربران و برقراری ارتباط از طریق تبلیغات است. با توسعه بازار کار آزاد، هزینه تولید برنامه کاهش یافته و صاحبان مشاغل کوچک قادر به ساختن برنامه با هزینه مقرون به صرفه شده اند.

۵.پیشگامان شبکه های اجتماعی

پیشگامان شبکه های اجتماعی از تلفن ها، به ویژه شبکه های رسانه ای مانند اسنپ چت، اینستاگرام و تیک تاک استفاده می کنند. بنابراین شما باید کار بازاریابی خود را به سمت این شبکه ها هدایت کنید.

 

منبع

blog.khamsat

 

Read More
یحیی عبیاوی ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مزایای پادکست | چرا پادکست ابزار بازاریابی مؤثری است

پادکست ها در حال تبدیل به یکی از مؤثرترین ابزار تبلیغاتی مؤثر و کارآمد هستند. تعداد زیادی از افراد به پادکست گوش می دهند. بازاریابان می توانند با تبلیغات پادکست، با استفاده از هزینه تبلیغات و جذب مخاطبان متنوع و جدید، از این کانال در حال رشد سریع بهره مند شوند و استفاده کنند. در ادامه مزایای پادکست را بیان و بررسی خواهیم کرد:

 

  1. هدف گذاری دقیق

بیشتر پادکست ها موضوعات خاصی را پوشش می دهند. تبلیغات پادکست به شما این امکان را می دهد که محصولات و خدمات خود را به مخاطبان نیچ مارکت که احتمالاً علاقه مند به پیشنهادات شما هستند، معرفی کنید. این سطح از هدف گذاری اطمینان از تأثیرگذار بودن تبلیغات شما و ارائه بازدهی مناسب برای سرمایه گذاری (ROI) را تضمین می کند. شما همچنین این فرصت را دارید که به مشتریانی که آنلاین هستند دسترسی پیدا کنید و این خود باعث افزایش ارزش کسب و کار شما می شود.

 

  1. مزایای SEO در پادکست

شما می توانید از طریق پادکست افراد زیادی را جذب وب سایت خود کنید. پادکست روشی مقرون به صرفه برای تقویت سئو و افزایش رتبه سایت است. پادکست ها به عنوان محتوای همیشه سبز (evergreen content) در نظر گرفته می شوند، به این معنی که آن ها می توانند ارتباط خود را حفظ کنند و برای ماه ها و حتی سال های آینده ترافیک ارگانیک را به سوی سایت شما هدایت کنند.

چرا پادکست ابزار بازاریابی مؤثری است

  1. تعامل مخاطبان

تبلیغات پادکست معمولاً در اوایل یا اواسط پادکست توسط گوینده ارائه می شود و احتمال شنیده شدن آن توسط شنوندگان شما را افزایش می دهد. %۸۰ از شنوندگان به همه یا بیشتر قسمت های هر اپیزود پادکست گوش می دهند. علاوه بر این، %۶۹ از شنوندگان پادکست تأیید کردند که تبلیغات آن ها را از محصولات و خدمات جدید مطلع می کند.

 

  1. از مزایای پادکست افزایش فروش است

ثابت شده است که پادکست ها باعث افزایش فروش و درآمد کسب و کارها می شوند. پادکست ها همچنین برای ایجاد قصد خرید شناخته شده اند که بسته به حوزه فعالیت کسب و کارها متفاوت است. به عنوان مثال، برای شرکت هایی که در پادکست های تجاری تبلیغ می کنند ۱۴ درصد افزایش قصد خرید و برای پادکست هایی که به جامعه و فرهنگ توجه دارند، ۹.۲ درصد افزایش قصد خرید وجود دارد.

 

این نوع محتوا ابزارهای بازاریابی مؤثری هستند که مزایای زیادی دارند. با وجود مزایایی مانند هدف گذاری دقیق، مزایای SEO، تعامل مخاطبان و افزایش فروش، جای تعجب نیست که چرا بسیاری از کسب و کارها برای دیده شدن و جذب مشتری به پادکست ها روی آورده اند. اگر به دنبال یک روش عالی برای افزودن سطح دیگری از تبلیغات به کسب و کار خود هستید، گنجاندن تبلیغات پادکست در استراتژی بازاریابی شما می تواند راهی عالی برای این منظور باشد.

 

منبع:

hubbardchicago.com

Read More
ندا رحیمی ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

۳ نوع بازاریابی محتوا که وبلاگ شما به آن نیاز دارد

وبلاگ شرکت راهی عالی برای نشان دادن شخصیت شما به مشتریان بالقوه است. وبلاگ شما باید آموزنده باشد و به افراد در جهت افزایش میزان اقبال آن ها برای خرید کمک کند، خواه خرید یک محصول از طریق سایت تان باشد یا ثبت نام برای خدمتی که شما ارائه می دهید. اگر بانس ریت یا نرخ پرش در پست های وبلاگ شما زیاد است و هیچ assisted conversions (نرخ تبدیل با عامل مؤثر) در گوگل آنالیتیکس خود مشاهده نمی کنید، ممکن است استراتژی بازاریابی محتوا نیاز به اصلاح داشته باشد.

 

ایجاد محتوا تنها برای کاربران مرحله انتهایی قیف

بسیاری از کسب و کارها از وبلاگ خود مانند سایر صفحه های سایت شان استفاده می کنند. آن ها مملو از کلمات کلیدی و فراخوان عمل هستند و بندرت محصول یا خدمات رایگانی را به خواننده ارائه می دهند.

 

برای دستیابی به نتایج بهتر کاربران را در مراحل مختلف چرخه خرید هدف قرار دهید

با نوشتن محتوای مورد علاقه خوانندگان یا ارائه اطلاعات ارزشمند به آن ها، می توانید با مشتریان بالقوه ای که کاملاً آماده سرمایه گذاری نیستند رابطه برقرار کنید. هنگامی که آن ها محتوای شما را خواندند و از آن لذت بردند، می توانید آن ها را با یک کمپین بازاریابی پولی همراه با محتوای مشابه که هر بار اطلاعات بیشتری به آن ها می دهد، هدف قرار دهید تا اینکه در نهایت در مکانی قرار بگیرند که آماده هزینه کردن پولی که سخت بدست آورده اند، باشند. از آنجا که با آن ها ارتباط برقرار کرده اید، به احتمال زیاد در شرکت شما سرمایه گذاری می کنند.

درک اینکه باید از چه نوع محتوایی برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه در مراحل خاصی از چرخه خرید استفاده کنید، به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی ای ایجاد کنید که نتایج خوبی را در حال حاضر و در آینده ارائه دهد. در ادامه سه نوع مختلف تولید محتوا را که می تواند مفید واقع شود بررسی خواهیم کرد.

 

پست شبکه های اجتماعی در بازاریابی محتوا

این نوع پست برای کاربرانی که تازه وارد چرخه خرید می شوند مناسب است. ممکن است فقط در مورد یک محصول یا خدمات خاص اطلاعاتی کسب کنند اما زمان زیادی را برای تحقیق در مورد آن ها اختصاص نداده اند.

این نوع محتوا باید مربوط به صنعت شما باشد اما هدف آن افزایش اقبال مصرف کننده برای خرید محصول و خدمات نیست.

پست های شبکه های اجتماعی را راهی برای معرفی خود به مشتری احتمالی بدانید. اساساً، این “اولین ملاقات” شما با مخاطبان تان است.

به عنوان مثال، اگر شرکتی هستید که محصول سازگار با محیط زیست را می فروشید، پستی را منتشر کنید که در آن، صحبت از افزایش خرید اخلاقی است. این نوع محتوا به طور مستقیم با مخاطب هدف شما صحبت می کند و علاقه او را برمی انگیزد. فراموش نکنید که از عبارات جستجوهای ترند شده و تصاویر بهینه و مرتبط استفاده کنید و محتوای خود را تا حد ممکن جذاب کنید.

3 نوع بازاریابی محتوایی که وبلاگ شما به آن نیاز دارد

پست آموزنده 

پست آموزنده یک گزینه خارق العاده برای دنبال کردن پست شبکه های اجتماعی است. هدف این نوع تولید محتوا باید ارائه اطلاعات مرتبط و جالب به خوانندگان باشد.

ممکن است شما از این محتوا به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ برای هدف قرار دادن افرادی که پست شبکه اجتماعی را دیده اند استفاده کنید. از آنجا که خواننده از قبل شما را می شناسد، اکنون فرصتی عالی برای معرفی اینکه چگونه خدمات شما می تواند به آن ها سود برساند، است.

فرض کنیم شما دستمال توالت سازگار با محیط زیست تولید می کنید، در این نوع پست ممکن است بخواهید تأثیرات محیطی تولید رول های سنتی دستمال توالت، و تأثیرات پیش بینی شده برای تولید رول سازگار با محیط زیست را برجسته کنید.

 

پست برای افزایش فروش در بازاریابی محتوا

این محتوایی است که رؤسای شما به آن علاقه مند خواهند شد، اما به این معنی نیست که مهمترین نوع محتوا است. هر یک از این انواع بازاریابی محتوا نقش مهمی در سوق دادن کاربر به سمت خرید و تبدیل آن ها به یک مشتری بالقوه، دارد.

اکنون که مخاطبان شما را می شناسند و شما را دوست دارند، زمان آن فرا رسیده است که محتوایی ایجاد کنید که نشان دهد چرا شما بهترین انتخاب برای برآورده کردن نیازهای آن ها هستید. لینک های داخلی مرتبط را درج کنید و راهی پیدا کنید که نشان دهد مشتریان وفادار شما واقعاً متقاعد شده و درک کرده اند که چرا باید شما را انتخاب کنند.

 

ارزیابی نتایج تولید محتوا

ممکن است دشوار باشد که پست های شبکه های اجتماعی و آموزنده با وجود تجاری نبودن مورد استقبال قرار بگیرند و نتیجه بخش باشند. با این حال، لازم به یادآوری است که اگر با مشتریان آینده ارتباط برقرار نمی کنید و رقبای شما با آن ها در ارتباط باشند، احتمال اینکه آن ها از دست بدهید و ه سمت رقبایتان بروند بسیار زیاد است.

در بازاریابی محتوا برای محتوایی که مبتنی بر فروش نیست، توصیه می کنیم برای به دست آوردن یک تصویر کامل از موفقیت یا عدم موفقیت آن، میزان تأثیر آن را در مدت سه ماه اندازه گیری کنید. و فراموش نکنید که باید مراقب آن نرخ های تبدیل با چند عامل مؤثر باشید. این نوع پست ها ممکن است خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید بازدهی داشته باشند و مثمرثمر باشند.

 

منبع:

ameenmedia.com

Read More
ندا رحیمی ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مزایای پادکست برای کسب و کارها

پادکست ها از یک فایل صوتی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طریق کامپیوترها، تلفن های همراه یا دستگاه های موسیقی قابل حمل استفاده می کنند. کسب و کارها از پادکست ها برای اهداف مختلفی، از جمله به اشتراک گذاشتن اطلاعات محصولات جدید، اطلاعات شرکت یا اطلاعات عمومی مربوط به صنعت، استفاده می کنند. گنجاندن پادکست در برنامه بازاریابی شما مزایای بی شماری برای شرکت تان به همراه دارد. بازاریابی محتوا با پادکست این روزها یکی از مهمترین استراتژی های محتوای است.

 

 از مزایای پادکست حضور تأثیرگذار است

پادکست راهی برای اشتراک تخصص شما در حوزه کاریتان فراهم می کند. فایل های صوتی به شما این امکان را می دهند که اشتیاق و مهارت گفتاری خود را به نوشته اضافه کنید، چیزی که غالباً در کلمات نوشتاری وجود ندارد. تولین منظم و مداوم پادکست همراه با اطلاعات یا ایده های دقیق به شما و شرکت شما به عنوان یک مرجع در کسب و کار کمک می کنند. مشتریان از شرکت می خواهند که صنعت خود را بشناسد و در حیطه کاری خود مطلع و متخصص باشند، بنابراین پادکست ها در ایجاد این اعتماد کمک کننده هستند.

 

ارتباط با مخاطب

مخاطب با شنیدن صدای گوینده به جای خواندن اطلاعات موجود در یک صفحه وب، ارتباط مؤثرتری برقرار می کند. اگر پادکست های منظمی منتشر کنید، شنوندگان با صدای شما و سبک ارائه تان آشنا می شوند. این آشنایی باعث می شود که آن ها دوباره برگردند و شما را همراهی کنند. پادکست راهی شخصی تر برای ارتباط با مشتریان بالقوه جدید است. یکی  از مزایای پادکست این است که مخاطبان شما در نحوه گوش دادن به پادکست انعطاف بیشتری دارند. درباره مقالات چاپی یا وب سایت های سنتی، کاربران باید توجه بیشتری را به این کار معطوف کنند. پادکست ها به مخاطب این امکان را می دهند که هنگام انجام کارهای دیگر نیز بتوانند به پادکست گوش دهد.

مزایای پادکست برای کسب و کارها

سادگی

یکی از مزایای پادکست تولید آسان  آن است، چه دفتر داشته باشید و چه کسب و کار خانگی. برای ضبط پادکست از کامپیوتر استفاده می شود. همچنین برای ضبط صدا به میکروفون نیاز دارید. میکروفون با کیفیت بالا صدای پادکست شما را بهتر می کند. همچنین بهره مندی از یک برنامه نرم افزاری برای ویرایش فایل های صوتی برای تولید پادکست با کیفیت نیز مهم است. این روش دستیابی به مشتری اغلب مقرون به صرفه تر از روش های تبلیغاتی سنتی است زیرا شما می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید.

 

آگاهی از برند یکی از مهمترین مزایای پادکست است

شما می توانید اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را با اطلاعات پادکست ادغام کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک برنامه ریز مالی هستید که پادکست مربوط به برنامه بازنشستگی را تهیه می کنید، روی اطلاعات مربوط به خدماتی که در آن حوزه ارائه می دهید کار کنید.این نوعی تبلیغ است و جزء مهمترین مزایای پادکست محسوب می شوند.

 

Read More
ندا رحیمی ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

بازاریابی محتوا با پادکست و بهبود آن

اگر به دنبال روشی برای جذب مخاطبان خود هستید، وقت آن است که  روی بازاریابی محتوا با پادکست سرمایه گذاری کرده و آن را بهبود بخشید.

پادکست ها در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. یک پادکست می تواند طیف وسیعی از مخاطبان را هدف قرار دهد. متنوع سازی محتوای شما برای سئو و جذب مخاطبان، بسیار مناسب است. بنابراین افزودن اشکال جدیدی از محتوا به آمیخته بازاریابی شما ایده بسیار خوبی است.

 

محتوای صوتی، کمی متفاوت است. استفاده از آن هنگام مسافرت یا کار آسان است. هنگامی که به یک پادکست گوش می دهید، احساس می کنید که آن فرد مستقیماً با شما صحبت می کند. این فرم صمیمی محتوا به مخاطب این امکان را می دهد تا در مقایسه با خواندن پست آنلاین وبلاگ، ارتباط بهتری با گوینده برقرار کند.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چرا باید از پادکست استفاده کنید، با ما همراه باشید و ادامه مقاله را بخوانید.

 

بازاریابی محتوا با پادکست می تواند به شما کمک کنند تا در صنعت خود شناخته شوید

بهترین راه برای بهبود موقعیت شغلی و برند خود به عنوان یک متخصص، به اشتراک گذاشتن اطلاعات و دانش تان است. پادکست به شما این امکان را می دهد تا دیدگاه های خود را بیان کرده و دانش خود را به اشتراک بگذارید. این امر توانایی و تخصص شما در زمینه کاری تان را تأیید می کند. شما می توانید محتوای صوتی بسازید که در مورد حوزه تخصصی شما مشاوره و راهنمایی ارائه دهد یا با افراد متخصص در آن زمینه برای بیان دیدگاه شان مصاحبه کنید. فراهم کردن شرایطی برای مخاطبان خود جهت یادگیری و تفکر بیشتر در موضوعات خاص از طریق بازاریابی محتوا با کمک پادکست ها، به موقعیت برند شما به عنوان یک متخصص در حوزه تخصصی تان کمک می کند.

بهبود بازاریابی محتوا با پادکست

پادکست ها می توانند تعامل را افزایش دهند

هرچه موضوع شما برای نمایش پادکست خاص تر باشد، بهتر است. درست مانند وبلاگ نویسی، صحبت در مورد موضوعات خاص مخاطبان زیادی را جذب می کند. اگر محتوای نیچ شما به اندازه کافی خوب باشد تا شنوندگانتان را جذب کند، آن ها شما را دنبال خواهند کرد و هر هفته منتظر قسمت های جدید می مانند. مصرف کنندگان شما تنها به محصولات و خدمات شما علاقه مند نخواهند شد، بلکه به شما و برند شما نیز وفادار خواهند بود.

 

بازاریابی محتوا با پادکست می تواند تعداد مخاطبان شما را افزایش دهند

در هنگام بهبود بازاریابی محتوای خود با پادکست، فرصتی مناسب برای دستیابی به مخاطبان جدید برای تان وجود دارد. اگر روی تولید محتوای خوب برای محتوای صوتی خود تمرکز کنید، به دیده شدن کسب و کار خود کمک می کنید. محتوای صوتی جدید شما در نتایج جستجو ظاهر می شود و حتی ممکن است در وبلاگ های پادکست و اکانت های شبکه های اجتماعی نیز آورده شود. همان طور که به خاطر محتوای جدید خود بیشتر دیده می شوید، به احتمال زیاد افراد جدیدی که قبلاً نام شرکت شما را نشنیده اند نیز شما را خواهند دید.

 

 یک جریان درآمد ایجاد می کنند

مانند ویدئو، پادکست به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات را به شکلی واضح تر و گویاتر به اشتراک بگذارید. با این حال تولید محتوای صوتی بسیار ارزان است. تعداد تجهیزات مورد نیاز بسیار اندک هستند و بیشتر نرم افزارهای ویرایش رایگان هستند. برخلاف ویدئو، نیازی است نگران تنظیمات ویژوال باشید، و می توانید تنها روی آماده سازی محتوا تمرکز کنید.

به علاوه، اگر فالوئرهای خوبی را جذب کنید، بازاریابی محتوا با کمک پادکست ها می تواند سودآور باشد. پادکست های محبوب می توانند از طریق تبلیغات، افیلیت مارکتینگ، حمایت مالی، عضویت یا کمک های مالی درآمد قابل توجهی کسب کنند.

 

اگر مطمئن نیستید که از کجا و چطور باید ساخت پادکست جدید را شروع کنید، با ما تماس بگیرید.

 

منبع:

www.thewilliamagency.com

 

Read More
ندا رحیمی ۶ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

بهترین روش های بازاریابی

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه کارهای اداری و تبلیغیاتی است که در آن شخص بازاریاب از طبیعت محصولات و خدماتی که ارائه می دهد را اعلام می کند.

در عملیات بازاریابی دیجیتال نوع محصول را از لحاظ کیفیت و قیمت مشخص می کنند تا ارزش واقعی محصول برای مشتری ثابت شود. همچنین بهترین روش برای شناختن چگونگی فروش محصول با بیشترین سود و مناسبترین قیمت را آموزش می دهد.

استراتژی های بازاریابی دیجیتال:

ترویج محصولات و خدمات بازاریابی با روش هایی که از لحاظ تجربه، عالی ثابت شده اند.

افزایش رقابت بین شرکت ها که در نهایت به سود مشتری است.

عملیات بازاریابی دارای روش های منحصر به فرد است از جمله:

فروش

مجموعه روش های برنامه ریزی شده و خلاقانه برای افزایش فروش محصول و رقابت با سایر محصولات است. هنگامی که فروش محصولات با کیفیت بالا در بین مشتریان منحصر می شود، این روش به روشی بازاری با اثر متقابل بین شرکت ها معرفی می شود.

کالا

وسایل یا محصولاتی هستند که شرکت آنها را برای مشتریان خود فراهم می کند که طبعا این محصولات برحسب نوع شرکت و مشتری خود مختلف می باشد.

مکان

در این مورد از مکان مشخصی برای نشان دادن محصولات و توزیع آنها برحسب شهرت استفاده می کنند.

قیمت

۱.ارزش مالی یک محصول است. قیمت ها برحسب نوع محصول و خدماتی را که ارائه می دهند، اختلاف دارند.

۲.دانستن ارزش محصول از طریق شرکت های رقیب که می تواند جلوی زیان های زیادی را بگیرد.

پیشنهاد ها

تخفیف و مزایا برعهده ی شخص بازاریاب است که در آن ارزش محصول را برای مشتری مشخص می کند.

هدف های بازاریابی دیجیتال

.کار بر روی محصولات برای کسب بالاترین رضایت مصرف کننده ها.

.تحقق بالاترین نسبت فروش برای محصولات که این کار به سود مشتری است.

.تحقق نسبت بالایی از سود و منفعت.

.وجود رقابت بین محصولات و شرکت ها که به سود مشتری است.

خواص بازاریابی

عرضه کردن محصول با کیفیت بالا و هزینه ی مناسب برای برطرف کردن نیاز عمومی مردم.

مشتریان می توانند روش های بازاریابی و انواع آن را بشناسند و یا حتی تغییر دهند.

بازاریابی انواع ایده ها را که به طور مستقیم یا غیر مستقیم مشتری را جذب می کند، مورد ارزیابی قرار می دهد.

وجود هارمونی بین بازاریابی و محیط اطراف آن.

اهمیت بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال زمانی که یک محصول مشخص توان رقابت در بازار را ندارد، ارزش خود را نمایان می کند

بهترین روش های بازاریابی:

بازاریابی از طریق تبلیغات.

بازاریابی تبلیغات یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی است که همچنان مورد استفاده قرار می گیرد.

تبلیغات در بازاریابی به دو روش انجام می شود:

۱.کمک گرفتن از شرکت های متخصص بازاریابی برای تبلیغ محصول به عنوان مثال: تبلیغ در تلویزیون، رادیو، روزنامه و غیره.

۲.وجود مکان مخصوص تبلیغات در شرکت تا تبلیغ محصولات بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

بازاریابی دیجیتال

روشی به روز و نوین است که با استقبال زیادی مواجه شد. همچنین به دلیل اینکه با دستگاه های دیجیتال ارتباط دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این روش با  اعتماد بر شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک (Facebook)، توییتر (twitter)، یوتیوب (YouTube) و اینستاگرام (Instagram) راه جدید و پایدار را انتخاب می کند. همچنین به این نکته نیز باید اشاره کرد که هزینه ی بازاریابی دیجیتال مناسب شرکت های کوچک است.

بازاریابی از طریق پیوندهای روابط مالی

عبارتست از تبلیغ برای شرکت یا استارت آپ اما باید مرتبط با یکی از شبکه های اجتماعی باشد که بابت تبلیغات از شما هزینه می گیرند.

بازاریابی بوسیله ی تبلیغات گوگل (Google)

یکی از مهمترین راه های موفق در زمینه ی بازاریابی دیجیتال است.

فایده ی روش های مختلف بازاریابی

زیاد کردن ارتباط بین مشتری و شرکت.

همکاری با شرکت ها و علامت های تجاری که هر مقدار ارتباطات بیشتر باشد فایده ی آن بهتر خواهد بود و این کار به سود دو طرف است.

عوامل موثر دیگر در حوزه ی بازاریابی

مبادله

هدف از این کار ارتباط بین صاحب شرکت با مشتریان است. کار مبادله و ربط بین دو طرف که در نهایت خریدار با پرداخت مبلغی صاحب محصول می شود.

محصولات

خدماتی که در بازاریابی از آن ها استفاده می شود چون از نیازهای اساسی هر فرد است و سعی در خرید آنها می کند.

نیازها

ما یحتاج زندگی انسان که بدون کسب آنها زندگی امکانپذیر نیست و همیشه انسان به دنبال تامین بیشتر آن است.

چکیده ای از تاریخ پیشرفت روش های بازاریابی

۱.شروع آن از تبلیغات چاپی که در سال ۱۴۵۰ میلادی مورد استفاده قرار گرفت.

۲.در سال ۱۷۳۰ میلادی از مجله و سپس برچسب که در سال ۱۸۹۹ از آن ها استفاده شد.

۳.از تابلوهای تبلیغاتی در سال ۱۸۶۷  میلادی، تبلیغات رادیو در سال ۱۹۲۲م و تبلیغات تلویزیونی در سال ۱۹۴۱م استفاده شد.

۴.استفاده از بازاریابی تلفن همراه در دهه ی ۵۰.

۵.در سال ۱۹۹۴ میلادی کارهای تجاری را از طریق بهینه سازی موتور های جستجو پیشرفت دادند.

 

منبع

marketing.limited

 

Read More
یحیی عبیاوی ۴ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه
Would you like to receive notifications on latest updates? No Yes