چطور در بازاریابی محتوا عملکرد متفاوتی داشته باشیم

برای بیش از یک دهه، بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی مورد علاقه برای کسب و کارها در هر اندازه و تقریباً در تمام صنایع بوده است. بازاریابی محتوا آسان و مقرون به صرفه است و همچنین پتانسیل مقیاس گذاری تقریباً نامحدودی را دارد، بنابراین محبوبیت آن نه تعجب آور است و نه یک راز.

کارآفرینان و بازاریاب ها اکثراً مشتاق شروع یک استراتژی بازاریابی محتوا هستند، خصوصاً به این دلیل که اغلب دیدن ثمرات کامل کار شما سال ها طول می کشد. اما یک مشکل وجود دارد.

محبوبیت بازاریابی محتوا به بزرگترین نقطه ضعف، یا بهتر بگوییم چالش برانگیزترین جنبه آن، تبدیل شده است. هنگامی که برای اولین بار وارد حوزه بازاریابی محتوا می شوید، مستقیماً با برندهایی رقابت خواهید کرد که سال ها یا حتی ده ها سال برای افزایش اعتبار خود، تسلط بر صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) و تقویت اعتبار خود و رهبری فکری، صرف کرده اند.

 

حتی اگر چنین شرایطی در صنعت شما وجود نداشته باشد، باز هم باید با تعداد زیادی شرکت رقابت کنید. در حال حاضر حدود ۶۰۰ میلیون وبلاگ با بیش از ۱.۷ میلیارد وب سایت وجود دارد.

چگونه قرار است در چنین فضایی میزان دیده شدن و دسترسی خود را افزایش دهید؟

 

سه راه برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی محتوا

به طور کلی می توانید با یکی از سه مسیر که در ادامه بیان خواهیم کرد به موفقیت برسید:

 

فراگیر. این روش ساده است. اگر می خواهید یک بازاریاب محتوا مؤثر را در قلمرو خود شکست دهید، باید با بیشتر تلاش کنید. اگر آن ها هر ماه ۳ میلیون تومان برای بازاریابی خرج می کنند، شما باید هر ماه ۴ میلیون تومان هزینه کنید.

تمایز. در مرحله بعدی، می توانید برند خود را متمایز کنید. اگر نمی توانید مستقیماً رقابت کنید، خارج از زمین بازی با آن ها مبارزه کنید. مخاطبان دیگری را هدف قرار دهید یا از کانال هایی استفاده کنید که رقبا در حال حاضر از آن ها استفاده نمی کنند.

ابتکار. در نهایت، می توانید کاری را انجام دهید که قبلاً انجام نشده است. می توانید از قدرت یک رسانه جدید استفاده کنید، یا محتوایی را توسعه دهید که بینش و آگاهی بیشتری در مورد مسائل و مشکلات متداول حیطه ای که در آن فعالیت دارید، ارائه می کند.

البته، برای موفقیت در هر یک از این رویکردها، باید به اصول مهمی نیز پایبند باشید.

چطور در بازاریابی محتوا عملکرد متفاوتی داشته باشیم

کیفیت بیش از کمیت

باید بدانید که کیفیت همیشه کمیت را در فضای بازاریابی محتوا مغلوب می کند. اگر به روش فراگیر پیش می روید، به راحتی نمی توانید با نوشتن مطالب بیشتر رقبای برتر خود را شکست دهید. اگر آن ها هر هفته سه پست خوب تولید کنند و شما هر هفته پنج پست متوسط ​​تولید کنید و همه عوامل دیگر برابر باشند، آن ها همچنان نتایج بهتری کسب می کنند.

اگر مسیر «تمایز» را طی می کنید و مخاطبان دیگری را هدف قرار می دهید، باز هم ممکن است پیشرفت مورد نیاز خود را کسب نکنید، مگر اینکه محتوایی به مردم ارائه دهید که واقعاً دوست دارند.

بهترین روش در اینجا سرمایه گذاری هرچه بیشتر روی کاری است که تولید می کنید. بسته به دسترسی شما به منابع، این سرمایه گذاری می تواند به معنای استخدام نویسندگان محتوای بهتر، صرف وقت بیشتر برای تحقیق در مورد موضوعات انتخابی شما و یا کمک گرفتن از عکاسان، تصویرگران و فیلمبرداران باشد تا کارهای شما را با محتوای چندرسانه ای تکمیل سازند.

 

پشتیبانی مداوم و مستمر در بازاریابی محتوا

همچنین ارائه بهترین کار همراه با پشتیبانی مداوم نیز مهم است. شما ممکن است بهترین وایت پیپر را در وب برای یک موضوع خاص داشته باشید، اما اگر مردم از وجود آن اطلاع نداشته باشند کمکی نخواهد کرد.

خط مقدم فعالیت های تبلیغاتی شما شبکه های اجتماعی است. پروفایل های خود در شبکه های اجتماعی را ایجاد کنید و هنگام انتشار، بهترین کار خود را به اشتراک بگذارید. هرچه فالوور بیشتری جذب کنید، این عمل برای شما ارزشمندتر خواهد شد. علاوه بر این، در آینده می توانید پست خود را مجدداً به اشتراک بگذارید و آن را به صورت دوره ای منتشر کنید تا توجه افراد جدیدی را به آن جلب کنید.

فراتر از آن، یکی از بهترین گزینه های شما لینک سازی است. با لینک سازی، لینک های ورودی را ایجاد خواهید کرد که نشانگر بهترین کار شما هستند و به بهترین کار شما اشاره دارند. این امر به طور همزمان ترافیک ارجاعی ایجاد می کند، افراد را مستقیم به سمت سایت شما هدایت می کند و کمک می کند تا بتوانید در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشید. این یک استراتژی دشوار است، زیرا لینک های “بد” یا هرزنامه می تواند شما را توسط گوگل جریمه کند، اما با کمک متخصصان باتجربه، شانس بیشتری برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خواهید داشت.

تبلیغات پولی نیز گزینه دیگر است، به خصوص اگر به دنبال نتایج قابل اعتماد و فوری هستید. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) در طیف گسترده ای از پلتفرم های مدرن در دسترس است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

 

انطباق پذیری در بازاریابی محتوا

حتی با وجود رویکردهای استراتژیک که در این مقاله به طور مختصر ذکر شده است، هنگام تلاش برای رقابت با یک رقیب سرشناس در فضای بازاریابی محتوای انتخابی خود، احتمالاً با مشکل روبرو خواهید شد. به همین دلیل یکی از بهترین دارایی های شما سازگاری و انطباق پذیری شما است.

مهم است که آزمایش کنید، تاکتیک های جدید را امتحان و بررسی کنید، نتایج خود را ارزیابی بگیرید و روش و رویکرد خود را تغییر دهید تا بیشترین میزان موفقیت را کسب کنید. تا زمانی که مایل باشید در مسیر تغییر و تکامل حرکت کنید، این فرصت را خواهید داشت که نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید.

 

منبع:

www.entrepreneur.com

 

Read More
ندا رحیمی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

۵ دلیل اینکه چرا PPC شما ممکن است منجر به جذب مشتری نشود

اجرای کمپین های PPC روشی مؤثر برای هدایت ترافیک فوری و بازدهی بالقوه است. کمپین های PPC می توانند برای اکثر کسب و کارها بسیار سودآور و مفید باشند.

با این حال، مشکلات بالقوه بسیاری وجود دارد که ممکن است هنگام اجرای یک کمپین PPC با آن ها روبرو شوید. یکی از این موارد، هنگامی است که کمپین PPC شما منجر به جذب مشتری جدید نشود.

در این مقاله، ما چند دلیلی را که منجر به این مشکل می شوند و اینکه چه کاری می توانید برای حل این مشکل انجام دهید را بررسی خواهیم کرد.

 

  1. ترافیک نامرتبط و لید کیفیت پایین

یکی از متداول ترین دلایل نرخ تبدیل پایین، بازدید و ترافیک کم کیفیت و بی ربط از تبلیغات کلیکی است. این مشکل معمولاً وقتی بوجود می آید که شما به طور خاص بر کلمات و عبارات کلیدی با حجم بالا متمرکز هستید.

خبر خوب این است که شما می توانید با کمی بررسی به راحتی این مشکل را تشخیص دهید.

کمپین های PPC خود را تجزیه و تحلیل کرده و کلمات کلیدی را که بیشترین بازدید PPC را به صفحات فرود شما می رسانند، در لیست کوتاه خود قرار دهید. پس از ورود به لیست کوتاه، از خود بپرسید که آیا این کلمات کلیدی بیش از حد گسترده و متنوع هستند، برای مخاطب هدف، محصولات و خدمات شما نامرتبط و بی ربط هستند و آیا آن ها نشان دهنده هدف جستجوی صحیحی هستند یا خیر.

بارها و بارها، شما می توانید ترافیک بی ربط را با محدود کردن لیست کلمات کلیدی از بین ببرید و کیفیت لیدها را بهبود ببخشید.

 

  1. پیام های مبهم

در کمپین PPC شما باید هماهنگی و هم افزایی کاملی وجود داشته باشد: از آگهی گرفته تا نسخه صفحه فرود تا پیام ها و پیام رسانی ای که تیم فروش شما برای واجد شرایط بودن لیدها استفاده می کند.

در غیر این صورت، مطمئناً لید کمتری جذب می کنید و بسیاری از لیدهای با کیفیت پایین که تبدیل به مشتری نمی شوند را جذب خواهید کرد.

اگر دائماً نرخ تبدیل کمتر از متوسط ​​را دریافت می کنید، بهتر است از ابتدا تا انتها قیف و پیام رسانی خود را دوباره بررسی کنید.

5 دلیل اینکه چرا PPC شما ممکن است منجر به جذب مشتری نشده باشد 

  1. مشکلات بودجه در PPC

محصول و خدمات شما از چه قیمت رقابتی برخوردار هستند؟

مسائل و مشکلات بودجه یکی از متداول ترین دلایلی است که اکثر لیدها موفق به ورود به مرحله بعدی نمی شوند. ممکن است مردم محصول و خدمات شما را بخواهند، اما شاید همیشه بودجه ای برای تهیه آن نداشته باشند.

این امر به ویژه در مواقعی از این دست صادق است که مردم مایل نیستند هزینه های زیادی را برای مواردی به غیر از وسایل ضروری مطلق، صرف کنند. علاوه بر اینکه قیمت رقبا برای محصولات و خدماتشان چگونه است، شرایط کلی اقتصادی نیز مهم است.

در صورت بهبود وضعیت مالی یا اعلام تخفیف بالا روی محصولات تان، ممکن است بعداً لیدها به مرحله خرید نزدیک شوند.

 

  1. چرخه فروش طولانی

میانگین زمان چرخه فروش شما ​​چیست؟

مهم این است که شما قبل از هر اقدامی کاملاً از میانگین زمان چرخه فروش خود آگاهی داشته باشید. علاوه بر این، نباید براساس مفروضات، بلکه براساس داده های واقعی باشد.

بعضی اوقات، بسته به محصول، مخاطب و صنعت، یک چرخه فروش ممکن است تا چندین هفته طول بکشد. برای برخی از شرکت ها، ممکن است حتی چند ماه طول بکشد.

در این صورت، این احتمال وجود دارد که شرکت شما تا پایان آن دوره چرخه فروش، به نتیجه ای دست پیدا نکند.

اگر مشتری یا رئیس شما بخواهد فقط طی دو هفته نتایج را ببیند، این احتمال وجود ندارد. اگر اطلاعات واقعی در مورد میانگین زمان ​​چرخه فروش داشته باشید، می توانید مورد خود را به طور مؤثرتری مطرح کنید.

نکته اصلی این است که انتظارات واقع بینانه را تنظیم کنید – براساس داده های واقعی و نه فرضیات – و سپس در صورت لزوم استراتژی بازاریابی خود را اصلاح کنید.

 

تحقیق و بهبود PPC

تولید ترافیک از طریق تبلیغات PPC همیشه پیچیده ترین قسمت نیست. شما یک دسته از کلمات کلیدی را انتخاب می کنید و مقداری پول به آن اختصاص می دهید و شما شروع به جذب ترافیک به سمت وب سایت خود می کنید.

با این حال، تبدیل آن بازدید کننده به لیدها و مشتری های بالقوه واجد شرایط و بعد از آن مشتری دست به نقد، می تواند راه مشکل و پیچیده تری باشد.

اگر نرخ تبدیل غیرمعقول و پایین بود، نکات و ترفندهایی را که در این مقاله ذکر کردیم، امتحان کنید. اگر مؤثر نبود، با کمک تیم فروش خود یک تحقیق و برسی تفصیلی انجام دهید.

دلایل دقیق عدم موفقیت خود را شناسایی کنید، آن ها را در یک نمودار دایره ای قرار دهید و سه دلیل مهم را شناسایی کنید. سپس استراتژی خود را بر این اساس تغییر دهید تا مطمئن شوید که این مشکلات برطرف می شوند.

 

منبع:

www.improvemysearchranking.com

 

Read More
ندا رحیمی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

سئوی کلاه سیاه چیست؟ بخش اول

شکی نیست که بیشتر تجربه های مشتریان از موتورهای جستجو شروع می شود. به همین خاطر شرکت ها و مؤسسه ها مراقبت های ویژه ای برای موتورهای جستجو با اعتماد بر استراتژی مناسب اتخاذ کردند. اما بعضی از مدیران سایت به روشی دیگر روی آوردند که این روش ها با نام سئوی کلاه سیاه شناخته می شود.

سئو چیست؟

قبل از اینکه در این مورد صحبت کنیم باید در مورد تعریف بهینه سازی موتورهای جستجو صحبت کنیم. سئو مجموعه ای از راهکارهاست که هدف آن بهتر دیده شدن سایت در موتورهای جستجو است.

وقتی که وبلاگ در صفحه ی اول موتورهای جستجو ظاهر شود فرصت دیده شدن سایت از طریق هدف قرار دادن کلمات کلیدی بطور چشمگیری افزایش می یابد.

هنگامی که وبلاگ در موتورهای جستجو ظاهر شود باعث دیده شدن بهتر و همچنین جذب مشتریان بیشتری می شود. موتورهای جستجوی زیادی وجود دارد که مشهورترین آنها گوگل است. آمار نشان می دهد که موتور جستجوی گوگل بر بیشتر از ۷۰% موتورهای جستجو دیگر برتری دارد.

با این نسبت زیادی که گوگل در اختیار دارد کمتر از ۱% کاربران به صفحه ی دوم گوگل می روند. در نتیجه شرکت ها رقابت بسیار حساسی برای دیده شدن بهتر در صفحه ی اول را دارند.

لذا پیشرفت دادن استراتزی های مختلف در سئو امری مهم به حساب می آید. یکی از این استراتژی ها سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید است و در داخل هر استراتژی آنها روش های متعددی وجود دارد که انجام این کار را برای ما بهبود می بخشند.

فرق بین سئوی کلاه سفید با سئوی کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سفید به کارهای اخلاقی که با شروط و مقررات موتورهای جستجو هماهنگ باشد، اشاره می کند. همچنین همیشه از طریق تولید محتوای با کیفیت و ارائه ی تجربه ی جدید به کاربران بهترین نتیجه ها را کسب می کنند. در نتیجه از طرف موتورهای جستجو شامل تحریم نمی شود.

تکنیک های سئوی کلاه سفید شامل استراتژی های مختلف است به عنوان مثال: ساخت وبلاگی که جستجو در آن ساده و سرعت بالا آمدن صفحه ها بالا باشد که این استراتژی ها باعث دیده شدن در صفحه ی اول می شود.

درست در نقطه ی مقابل سئوی کلاه سیاه قرار دارد که به کارهای غیر اخلاقی معروف است، بر ضد قانون موتورهای جستجو عمل می کند و از آن برای بالا آمدن در صفحه ی اول سایت در کمترین زمان ممکن استفاده می شود.

سئوی کلاه سیاه شامل استراتژی های مختلف است مانند: قرار دادن تعداد زیادی از کلمات کلیدی، متن های پنهان و محتوای تکراری که در نهایت نتیجه ی آن قرار گرفتن وبلاگ در تحریم های گوگل است، که برای دستور العمل های خود اهمیت ویژه ای قائل می شود.

گوگل همیشه در حال تغییر دادن الگوریتم های خود است تا بتواند تکنیک های سئوی کلاه سیاه را ردیابی و سریعا با آن برخورد کند. با این حال اگر استراتژی های سئو تا مدتی درست کار کند، موتورهای جستجو می توانند بعد از اینکه الگوریتم های خود را پیشرفت دادند، آن را ردیابی کند.

برنامه هایی که این الگوریتم ها را ارائه می دهند عبارتند از: google florida ،google panda ،google penguin و google hummingbird.

چرا باید از سئوی کلاه سیاه اجتناب کرد!

ممکن است وبلاگ شما از طرف موتورهای جستجو تحریم نشود. اما این پایان مشکل نیست یا از اینکه موتورهای جستجو را در این قسمت فریب دهید نتیجه های فوق العاده ای را از سئوی کلاه سیاه خواهید گرفت.

ضررهای دیگری هم وجود دارد که شامل:

پایین آمدن موقعیت وبلاگ:

در بهترین حالت ممکن اعتماد به سئوی کلاه سیاه باعث پایین آمدن رتبه ی سایت شما می شود. همچنین بازدید از سایت شما به شکل چشمگیری پایین می آید.

اگر در سایت شما عملیات فروش صورت می گیرد هیچ درگاه بانکی به سایت شما از طریق موتورهای جستجو وصل نخواهد شد. و به این ترتیب باعث از دست دادن موقعیت تجاری شما می شود.

عدم تحقق نتیجه های خوب در دراز مدت

سئوی کلاه سیاه باعث به دست آوردن نتیجه های خوب در مدت زمان کم می شود. اگر این کار به صورت عالی انجام شود ممکن است همه چیز را در چند لحظه از دست دهید چون موتور جستجوی گوگل برای آشنایی با روش های غیر اخلاقی سئو نیاز به زمان دارد. این اتفاق هنگامی می افتد که الگوریتم های گوگل به روز شوند که طبیعتا بر کسب و کارهای زیادی خسارت جدی وارد می کند.

بنابراین  نه تنها استفاده از سئوی کلاه سیاه به شما در پیشرفت بلاگ کمک نمی کند، بلکه توقع از دست دادن لحظه ای آن را نیز داشته باشید.

 تجربه کاربری ضعیف

در نهایت هدف اساسی سئو تمرکز بر داشتن تجربه عالی برای کاربران است اما سئوی کلاه سیاه بر روی استراتژی های خود که چگونه موتورهای جستجو را فریب دهد، تمرکز می کند.

و این یعنی حقوق کاربران از اهمیت چندانی برخوردار نیست، سپس در مرحله ی بعد کاربران علاقه ای به بازدید از سایت نخواهند داشت و در آخر نمی تواند نیاز کاربران را برطرف کند.

برای خواندن ادامه ی این محتوا در بخش دوم، ما را همراهی کنید.

 

 

منبع

blog.khamsat.com

 

Read More
یحیی عبیاوی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

سئو و مزیت های آن برای کسب و کارهای کوچک

سئو به صاحبان کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا وب سایت هایی با سرعت بالا، قوی و کاربر پسند ایجاد کنند که در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دارند، و به نوبه خود به جذب مشتریان بالقوه به سایت های آن ها کمک می کند و در نهایت نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

سئو همچنین به ایجاد آگاهی از برند نیز کمک می کند زیرا احتمالاً کاربران موتور جستجو به سایتی که در صفحه اول صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) قرار دارند، اعتماد می کنند تا سایت های دیگر.

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، باید از SEO برای ایجاد حضور گسترده در وب و پیشی گرفتن از سایر رقبا برای جذب مشتریان جدید برای کسب و کار خود استفاده کنید.

در ادامه ۵ مزیت اصلی سئو برای کسب و کارهای کوچک آورده شده است:

 

  1. وب سایت های کاربر پسند

سئو به صاحبان کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا یک وب سایت با سرعت بالاتر، روان تر و کاربرپسندتر ایجاد کنند. اگرچه بیشتر مردم هنوز تعریف قدیمی سئو را دنبال می کنند، با این تصور که سئو تنها برای بهینه سازی موتورهای جستجو به کار می رود، اما امروزه سئو به بهبود تجربه کاربر نیز کمک می کند.

وب سایت های دارای ساختار خوب و بدون بی نظمی، یک بازدید کننده را مجبور به ماندن مدت زمان طولانی تری در وب سایت می کنند، در نتیجه نرخ پرش یا بانس ریت سایت کاهش می یابد و بازدید از صفحه افزایش می یابد. به همین ترتیب، محتوای بسیار مرتبط (صفحات فروش و مقالات وبلاگ) خوانندگان را راضی نگه می دارد زیرا احتمال اینکه بتوانند پاسخگوی سؤالات آن ها باشند، مشکلات فوری شان را حل کنند و به آن ها کمک کند دقیقاً آنچه را که در سایت شما جستجو می کنند پیدا کنند، بیشتر می شود.

سئوی داخلی، اگر به درستی انجام شود، کاربران شما را خشنود می سازد، این امر باعث خشنودی موتورهای جستجو نیز می شود زیرا آن ها دوست دارند اطلاعات با کیفیت بالا را به کاربران خود ارائه دهند.

 

  1. جذب تعداد مشتری بیشتر

بیایید بپذیریم که یکی از اصلی ترین دلایل داشتن یک وب سایت این است که از سایر رقبا پیشی بگیرید و تعداد مشتری خود را افزایش دهید. در غیر این صورت، چرا باید برای بازاریابی سرمایه گذاری کنیم، درست است؟ کسب و کارهایی که دارای وب سایت بهینه سازی شده با سئو هستند، مشتریان بیشتری را به ارمغان می آورند و دو برابر سریعتر از کسب و کارهای دیگر رشد می کنند.

SEO احتمالاً کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی بازاریابی است که امروزه وجود دارد. علاوه بر این، تنها مشتریانی را جذب می کند که فعالانه بدنبال یافتن محصول یا خدمات شما هستند!

اگر مایل باشید چند ساعت وقت، انرژی و مقدار کمی پول صرف کنید، SEO به شما کمک می کند تا ترافیک “هدفمند” را به وب سایت خود هدایت کنید و در نهایت مشتریان بیشتری نسبت به سایر تاکتیک های بازاریابی، به کسب و کار خود وارد کنید.

  1. نرخ تبدیل بهتر  با سئو

وب سایت های بهینه سازی شده سئو سریعتر بارگیری می شوند، خواندن و جستجو در آن ها آسان است و تقریباً در تمام دستگاه ها از جمله تلفن همراه و تبلت به درستی نمایش داده می شوند. وب سایت هایی که خواندن و پیمایش آن ها آسان است، احتمالاً توجه خوانندگان یا بازدیدکنندگان شما را جلب می کنند، یعنی به احتمال زیاد مشتری های وفادار، دنبال کنندگان و بازدیدکنندگان بازگشتی شما می شوند.

 

  1. ایجاد آگاهی از برند

یکی از مزایای کسب رتبه های بالاتر در SERP ایجاد آگاهی از برند است. وقتی سایت های شما در صفحه اول موتورهای جستجوی اصلی مانندGoogle ،Yahoo و Bing ظاهر می شوند، مشتریان بالقوه شما بیشتر احتمال دارد که به شما نسبت به برندهای دیگر که حضور وب قدرتمندی ندارند اعتماد کنند.

به همین دلیل کسب و کارهای کوچکی که می خواهند آگاهی از برند بهتری ایجاد کنند، باید در سئو سرمایه گذاری کرده و شروع به کسب رتبه های برتر برای اصطلاحات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود کنند. ما دیگر در دهه ۹۰ نیستیم؛ موتورهای جستجو اکنون نقش بسزایی در ایجاد برند شما دارند.

 

  1. پیشی گرفتن از رقبابا استراتژی های سئو

بیایید دو کسب و کار را که در یک صنعت هستند و محصولات مشابه را با قیمت های مشابه می فروشند، در نظر بگیریم. یکی از آن ها دارای وب سایت بهینه سازی شده است دیگری خیر. با توجه به اینکه تمام موارد دیگر مساوی است، فکر می کنید کدام شرکت مشتریان بیشتری را به وب سایت خود جذب کند؟ کدام شرکت احتمالاً رشد سریعتری خواهد داشت و موفق تر عمل خواهد کرد؟

 

موتورهای جستجو و سئو بسیار قدرتمند هستند. اگر رقبای شما بازاریابی سئو را انجام می دهند، باید از خودتان بپرسید که چرا هنوز در چنین استراتژی سرمایه گذاری نکرده اید.

 

منبع:

www.improvemysearchranking.com

 

Read More
ندا رحیمی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 دیدگاه
Would you like to receive notifications on latest updates? No Yes