چگونه متخصص سئو شویم؟ (بخش دوم)

در بخش قبل درباره اینکه چرا باید یک متخصص سئو شویم و مزایای آن را بیان کردیم. در ادامه ۱۰ مرحله ای که برای تبدیل به یک متخصص سئو باید طی کنید را به طور جداگانه بررسی خواهیم کرد.

 

  1. نحوه کار موتورهای جستجو را درک کنید

قبل از شروع به فکر کردن در مورد سئو، اولین قدمی که باید بردارید این است که با نحوه کار موتورهای جستجو آشنا شوید.

بسیاری از افراد، ممکن است از قبل از آن مطلع باشند (یا فکر ‌کنند می دانند)، اما همیشه خوب است که از مفاهیم اولیه شروع کنید و سپس به پیچیده ترین نظریه ها و مفاهیم برسید.

 

به طور خلاصه، موتورهای جستجو دارای سه فرآیند اصلی هستند:

خزیدن – به این صورت محتوا را در وب کشف می کنند

نمایه سازی – بدین صورت محتوا را در فهرست خود اضافه و سازماندهی می کنند

رتبه بندی – به این ترتیب تصمیم می گیرند برای یک عبارت جستجوی معین، کدام وب سایت‌ها را (و به چه ترتیبی) در نتایج نشان دهند.

به عنوان یک متخصص سئو، باید بدانید که چگونه یک وب سایت را برای هر مرحله بهینه سازی کنید تا موتورهای جستجو بتوانند محتوای یک وب سایت را بدون مشکل بخوانند، ایندکس و درک کنند.

 

  1. مفاهیم اولیه بازاریابی موتورهای جستجو را بشناسید

قبل از اینکه شروع به کار کنید، باید یک ایده کلی در مورد تمام رشته های مختلفی که بازاریابی موتورهای جستجو را تشکیل می دهند داشته باشید. باید بدانید بازاریابی دیجیتال چیست و نقش سئو در کمپین های بازاریابی دیجیتال چیست.

شما باید بدانید که از سئو چه انتظاراتی باید داشته باشید و در کنار سئو از چه ابزارهای دیگری برای تقویت حضور خود در اینترنت می توانید استفاده کنید.

برای مثال، تفاوت اصلی بین SEO و SEM این است که ترافیک SEO رایگان است در حالی که ترافیک SEM پولی است و باید برای آن هزینه بپردازید.

با سئو هدف شما این است که با انتشار محتوایی که با قصد و نیت کاربر مطابقت دارد و با دادن “سیگنال” به موتورهای جستجو برای کمک به آن ها در فرآیند نمایه سازی و رتبه بندی، به بالاترین نتایج ارگانیک برسید.

با SEM، می توانید از پلتفرم های تبلیغات کلیکی یا PPC (مانند Google Ads) برای پرداخت هزینه جهت نمایش تبلیغات خود در بالای نتایج جستجوی پولی استفاده کنید.

 

تفاوت SEO و SEM

هر دو روش می توانند به شما کمک کنند تا ترافیک موتورهای جستجو را دریافت کنید، اما با سئو، لازم نیست برای دریافت ترافیک به تبلیغات پولی تکیه کنید. هنگامی که موفق به کسب رتبه های بالا برای کلمات کلیدی مهم برای کسب و کار خود شدید، می توانید ترافیک مستمری را به سایت خود هدایت کنید.

این تنها یکی از مزایای سئو است. با رسیدن به بالاترین سطح SERPS، می توانید از مزایای دیگری مانند آگاهی از برند، اعتماد کاربر و شناختی که می تواند به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند، استفاده کنید.

 

  1. معنای واقعی سئو را درک کنید

سئو فقط در مورد کلمات کلیدی و لینک ها نیست، بلکه بسیار وسیع تر از آن است. مأموریت واقعی سئو ارائه یک تجربه عالی به کاربران و ارائه دقیقا همان چیزی است که می خواهند.

هدف شما فقط به دست آوردن ترافیک بیشتر در موتورهای جستجو نیست، بلکه تبدیل آن ترافیک به بازدیدکنندگان و مشتریان بازگشتی است.

سئو انواع مختلفی دارد که مهمترین آن ها عبارتند از:

  • سئو تکنیکال
  • سئو داخلی
  • سئو خارجی

وظیفه شما به عنوان یک متخصص سئو این است که یاد بگیرید در هر مرحله از فرآیند سئو چه قوانین سئویی را اعمال کنید تا وب سایت شما کاملاً بهینه شود.

 

در ادامه خلاصه ای از کارهایی که هر کدامیک از انواع سئو انجام می دهد آورده شده است:

سئوی تکنیکال

سئوی تکنیکال یا فنی مسئول مرحله خزیدن و نمایه سازی است. با سئوی تکنیکال می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید تا تمام صفحات مهم وب سایت شما را بدون مشکل ایندکس (نمایه سازی) کنند. مهمترین وظایف سئو تکنیکال عبارتند از:

  • کانونی سازی URL
  • بهینه سازی نقشه سایت XML
  • تنظیم دامنه اصلی شما
  • بهینه سازی URL های صفحه شما
  • بهینه سازی ساختار وب سایت شما
  • بهبود سرعت وب سایت شما
  • بهینه سازی وب سایت برای موبایل
  • پیدا کردن و رفع خطاهای خزش (crawl errors)

 

سئوی داخلی 

سئوی داخلی با عناصر موجود در یک صفحه ارتباط دارد. مواردی مانند محتوا، هدینگ ها، تصاویر، ویدئوها باید بهینه شوند تا موتورهای جستجو بتوانند محتوا آن ها را درک کنند.

مهمترین عناصر سئو داخلی صفحه عبارتند از:

  • بهینه سازی عنوان صفحه
  • بهینه سازی توضیحات متا
  • بهینه سازی محتوا
  • استفاده مناسب از تگ های هدینگ (تگ H1، H2 و غیره)
  • لینک های داخلی و خارجی

 

سئو خارجی 

آخرین فرآیند سئو خارجی نامیده می شود. بر خلاف سئو فنی و داخلی، سئوی خارجی مربوط به فعالیت های خارج از محدوده یک وب سایت است. مواردی مانند دریافت بک لینک از سایر وب سایت های مرتبط و تبلیغ وب سایت خود در اینترنت، عواملی هستند که به موتورهای جستجو در طول فرآیند رتبه بندی کمک می کنند.

چگونه متخصص سئو شویم؟

  1. آموزش سئو مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که شروع به یادگیری سئو می کنید، یک چیز را متوجه خواهید شد: اطلاعات زیادی در مورد سئو در اینترنت برای یادگیری وجود دارد، و این در نهایت باعث سردرگمی می شود.

اگر تصمیم گرفتید این کار را به تنهایی و بدون هیچ کمکی انجام دهید، در نهایت با لیستی بی پایان از مقالات برای خواندن و مواردی که باید امتحان کنید مواجه خواهید بود.

در گذشته، هیچ دوره آموزشی یا راهنمای سئویی وجود نداشت که بتوانید آن ها را بخوانید و همه اطلاعات را در یک مکان داشته باشید.

امروزه اوضاع فرق کرده است. افرادی که مایل به یادگیری سریع سئو هستند، می توانند این کار را با دنبال کردن یک دوره معتبر بدون نیاز به صرف ساعت های بی پایان برای جستجوی اینترنت و خواندن مقاله های بسیار انجام دهند.

 

  1. از تغییرات سئو مطلع باشید

سئو یک رشته ثابت نیست. قوانین و الگوریتم های سئو همیشه تغییر می کنند. گوگل به تنهایی سالانه بیش از ۲۵۰ تغییر در الگوریتم های رتبه بندی خود ایجاد می کند. کارشناسان خوب سئو باید از این تغییرات آگاه باشند و کمپین های سئوی خود را بر اساس آن ها تنظیم کنند.

بهترین راه برای مطلع ماندن این است که چند وب سایت خبری سئو را دنبال کنید که می دانید اطلاعات مربوط به تغییرات سئو را به موقع و نه بعد از اینکه برای انجام کاری در مورد آن تغییر دیر شده است، ارائه می دهند.

 

  1. ابزارهای سئو مناسب را انتخاب کنید

حقیقت این است که شما نمی توانید سئو را به تنهایی انجام دهید. اطلاعات زیادی برای پردازش و تصمیم گیری وجود دارد و اگر سعی کنید همه چیز را به صورت دستی انجام دهید، به جای کار بر روی مواردی که می تواند نتایج بهتری برای شما به همراه داشته باشد، وقت گرانبهای خود را صرف تجزیه و تحلیل اعداد خواهید کرد.

همچنین درست است که ابزارهای سئو خوب هزینه دارند، اما در دراز مدت بازده آن بسیار بیشتر از هزینه ماهانه ای است که برای یک ابزار سئو خوب پرداخت می کنید.

 

  1. سئو را تمرین کنید – تنها به یادگیری تئوری مطالب اکتفا نکنید

سئو امری تئوری نیست بلکه بیشتر عملی است. نتیجه مطالعه تئوری سئو باید لیستی از اقداماتی باشد که می توانید در وب سایت خود اعمال کنید و در معرض دید موتورهای جستجو قرار گرفتن وب سایت خود را بهبود بخشید.

مشکل این است که هر وب سایت منحصر به فرد است و آنچه برای یک وب سایت مؤثر و کارآمد است ممکن است برای سایرین بهترین راه حل نباشد. به همین دلیل است که لازم است سئو را تمرین کنید و فقط به یادگیری تئوری مطالب اکتفا نکنید.

خواندن مطالعات موردی در مورد اینکه چگونه دیگران توانسته اند با کمپین های سئو موفق شوند، یک راه عالی برای به دست آوردن ایده های جدیدی است که می توانید از آن ها استفاده کنید و انگیزه ای است که باید به تلاش خود ادامه دهید تا زمانی که عملکرد درستی داشته باشید.

 

  1. تخصص و دانش سئوی خود را نشان دهید

می گویند که یکی از بهترین راه ها برای یادگیری مطلبی این است که سعی کنید آن را برای دیگران توضیح دهید. این امر در مورد سئو نیز صادق است.

توصیه ما این است که یک وب سایت یا یک وبلاگ سئو راه اندازی کنید و تجربیات سئوی خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

با گذشت زمان متوجه خواهید شد که به اشتراک گذاری دانش یک راه عالی برای یادگیری مطالب جدید در مورد سئو و در عین حال کمک به افراد دیگر است، که تجربه بسیار مفیدی است.

 

  1. برای متخصص سئو شدن صبور باشید

کار سئو به زمان نیاز دارد و نباید در نتیجه گیری عجله کنید.

سئو سریعترین راه برای افزایش ترافیک شما نیست. اگر می خواهید نتایج فوری داشته باشید، کمپین های PPC را امتحان کنید. سئو در مورد ایجاد یک کسب و کار پایدار طولانی مدت با ایجاد یک پایه محکم است که برای سال ها ترافیک ارگانیک را به صورت ۲۴ ساعته و هفت روزه به شما ارائه می دهد.

قبل از ایجاد هرگونه تغییر مرتبط با سئو در وب سایت خود، باید به رتبه بندی و ترافیک خود (برای یک دوره زمانی) قبل از تغییر توجه داشته باشید و پس از تغییر آن را با مدت زمان مشابه (از نظر مدت زمان) مقایسه کنید.

 

  1. سرنخ های متخصصان سئو را دنبال کنید

آخرین، اما نه کم اهمیت ترین راهکار. در مسیر تبدیل شدن به یک متخصص سئو، با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. مواقعی وجود خواهد داشت که ناامید، بی انگیزه و آماده تسلیم شدن خواهید بود.

نگران نباشید، این اتفاق طبیعی است. اگر داستان های دیگران را بخوانید متوجه می شوید که هیچکدام از آن ها به خاطر خوش شانس بودن شان در شرایطی که امروز در آن هستند، قرار ندارند. این نتیجه کار سخت و ساعت های زیادی است صرف آزمایش و مطالعه در مورد SEO کرده اند.

داستان های آن ها را بخوانید و مدتی را صرف تجزیه و تحلیل شیوه های SEO آن ها کنید. ممکن است متوجه شوید که گاهی اوقات آن ها کارها را متفاوت از روش های متداول انجام می دهند و این به این دلیل است که آن ها اعتماد به نفس و تخصص لازم را دارند تا چیزهای جدید را امتحان کنند و سئو را بدون ترس از شکست تجربه کنند.

 

نتیجه

هرکسی که با یک وب سایت یا کسب و کار آنلاین ارتباط دارد باید متخصص سئو شود. این لیست شامل مدیران بازاریابی، توسعه دهندگان، مدیران وب سایت، طراحان وب، مدیران شبکه های اجتماعی، کارشناسان PPC، کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای الکترونیکی است.

چرا؟ زیرا سئو اساس همه کمپین های بازاریابی دیجیتال است. اصول سئو نه تنها حداکثر نمایش ممکن را در موتورهای جستجو تضمین می کند، بلکه می تواند از طریق روش های بیشتری به وب سایت کمک کند.

تبدیل شدن به یک متخصص سئو آسان نیست، اما سخت هم نیست. این فرآیند شامل خواندن، تمرین و آزمایش کردن زیاد است. اگر الان می خواهید شروع به کار کنید، بهترین راه این است که یک دوره آموزشی مناسب SEO را بگذرانید تا همه اطلاعات را در یک مکان داشته باشید، از ابزارهای سئوی مناسب استفاده کنید و مهمتر از همه شروع به تمرین سئو کنید. از اشتباهات خود درس بگیرید و دوباره تلاش کنید.

 

منبع:

www.reliablesoft.net

Read More
ندا رحیمی ۲۲ آبان ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

چگونه متخصص سئو شویم؟ (بخش اول)

آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و برای کلمات کلیدی به رتبه های بالاتری که می توانند فروش و درآمد بیشتری را برای وب سایت شما به همراه داشته باشند، دست پیدا کنید؟ با ما همراه باشید تا هرآنچه را که باید در مورد سئو بدانید یاد بگیرید و یک متخصص سئو شوید.

داشتن تخصص سئو تنها مختص متخصصان سئو نیست. این مهارتی است که می تواند توسط هر کسی که علاقه مند به یادگیری نحوه انجام سئو به تنهایی است، بر آن مسلط شود.

در این مقاله، می آموزید که برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو چه مراحلی را باید طی کنید.

 

چرا باید در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) متخصص شوید؟

قبل از اینکه مراحلی که برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو باید طی کنید را بیان کنیم، مهم است که تفاوت بین یک متخصص سئو و یک سئوکار حرفه ای را درک کنید.

یک متخصص سئو کسی است که می داند سئو چگونه کار می کند و چگونه سئو را برای افزایش رتبه یک وب سایت در موتورهای جستجو اعمال کند.

یک سئوکار حرفه ای یک متخصص سئو است که سئو را به عنوان یک حرفه یا با انجام مشاوره سئو و ارائه خدمات سئو انجام می دهد.

این تفاوت ها را ذکر کردیم تا بگوییم که برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو لازم نیست سئو را به عنوان یک حرفه انجام دهید. مزایای زیادی وجود دارد که چرا باید مهارت های سئوی خود را بهبود بخشید، حتی اگر قصد ارائه خدمات به مشتریان را ندارید.

 

مزایای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

رتبه‌ بندی و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید 

این واضح ترین دلیل است برای اینکه چرا باید در بهینه سازی موتورهای جستجو متخصص شوید.

اگر می دانید چگونه وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، می توانید از افزایش رتبه بندی و ترافیک موتورهای جستجو برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی یا راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، استفاده کنید.

 

وابستگی کمتر به آژانس های سئو

می دانیم که این چیزی نیست که شما انتظار داشته باشید در وبلاگ یک آژانس سئو بخوانید، اما این یک حقیقت است. اگر مهارت های سئو داخلی را کسب کنید، می توانید کسب و کار خود را بدون وابستگی به پشتیبانی خارجی توسعه دهید.

چگونه متخصص سئو شویم؟ (بخش اول)

کاهش هزینه ها

 اگر کارآفرین یا وبلاگ نویسی هستید که به تنهایی کار می کنید، اگر بتوانید خودتان سئو را انجام دهید، می توانید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید و دیگر مجبور نیستید یک متخصص سئو را استخدام کنید.

 

تصمیمات بهتری بگیرید، مانند اینکه چه کسی را برای کار بر روی سئوی خود استخدام کنید 

اگر خودتان سئو را بشناسید، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام مشاور یا شرکت را استخدام کنید تا روی سئوی شما کار کند بسیار آسان تر خواهد بود. شما می توانید بررسی کنید بسته های سئوی آن ها شامل چه مواردی است و ببینید که آیا آنچه که آن ها پیشنهاد می کنند واقعاً می تواند به وب سایت شما در دستیابی به رتبه های بهتر کمک کند.

 

به شدت برای مدیران بازاریابی توصیه می شود 

اگر به عنوان یک مدیر بازاریابی کار می کنید، داشتن درک خوب از SEO به شما برتری بیشتری نسبت به سایر مدیران بازاریابی یا همکاران تان در سازمان شما می دهد.

 

هیچ کسب و کاری نمی تواند بدون سئو آنلاین به کار خود ادامه دهد 

سئو دیگر امری اختیاری نیست. وب سایت هایی که با در نظر گرفتن SEO ایجاد نشده اند، به هیچ وجه نمی توانند در دنیای آنلاین بسیار رقابتی، به کار خود ادامه دهند. دانستن سئو و نحوه استفاده صحیح از آن، می تواند تفاوت بزرگی در آینده وب سایت شما ایجاد کند.

 

۱۰ قدم برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو

برای اینکه در زمینه سئو متخصص شوید نیاز است این ۱۰ مرحله را دنبال کنید.

  1. نحوه کار موتورهای جستجو را درک کنید
  2. مفاهیم اولیه بازاریابی موتورهای جستجو را بشناسید
  3. معنای واقعی سئو را درک کنید
  4. آموزش سئو مناسب را انتخاب کنید
  5. از تغییرات سئو مطلع باشید
  6. ابزارهای سئو مناسب را انتخاب کنید
  7. سئو را تمرین کنید – تنها به یادگیری تئوری مطالب اکتفا نکنید
  8. تخصص و دانش سئوی خود را ابراز کنید
  9. صبور باشید
  10. سرنخ های متخصصان سئو را دنبال کنید

 

در بخش بعد هر یک از موارد را بررسی و توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

منبع:

www.reliablesoft.net

 

Read More
ندا رحیمی ۱۰ آبان ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

تفاوت بازاریابی محتوا و سئو

سئو و بازاریابی محتوا دو مورد از مهمترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال هستند. اگر بتوانید از هر دو به درستی استفاده کنید، شانس موفقیت شما بسیار افزایش می یابد.

چه یک وبلاگ نویس، مدیر وب سایت یا صاحب یک کسب و کار کوچک باشید، مهم است که مزایای استفاده از سئو و بازاریابی محتوا را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود درک کنید.

البته آنچه مهمتر است این است که یاد بگیرید چگونه از آن ها به طور مؤثر و کارآمد استفاده کنید.

 

سئو چیست و بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو چه مزایایی دارد؟

سئو یک مفهوم نظری نیست، بلکه مجموعه قوانینی است که می توانید در وب سایت یا وبلاگ خود اعمال کنید تا موتورهای جستجو بتوانند آن را بهتر درک کنند.

هدف شما از سئو این است که خزنده های موتورهای جستجو تا حد امکان صفحات وب سایت شما را بخوانند و آن ها را در ایندکس خود قرار دهند.

برای ساده تر کردن کارها، هرچه صفحات بیشتری در ایندکس خود داشته باشند، وقتی شخصی کوئری را در جعبه جستجوی خود وارد می‌کند، شانس شما برای نمایش داده شدن وبلاگ تان در صفحات نتایج جستجوی آن ها بیشتر می‌شود.

پارامترهای بسیار بیشتری وجود دارند که در طراحی یک وب سایت دوستدار سئو یا سئو فرندلی، علاوه بر تعداد صفحات ایندکس شده، نقش مهمی ایفا می کنند، اما به عنوان یک مفهوم کلی، این ایده است.

به منظور مقایسه بین سئو و بازاریابی محتوا، فقط بخش فنی سئو را در نظر می گیریم نه سایر عوامل.

آیا سئو واقعا پیچیده است؟ من اینطور فکر نمی کنم!

مزایای سئو چیست؟

در صورت مساوی بودن سایر موارد، یک وب سایت بهینه سازی شده سئو احتمال بیشتری دارد:

  • در Google رتبه بالاتری داشته باشید
  • ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو (یاهو، بینگ و غیره) دریافت کنید
  • جذب ترافیک هدفمندتر (جستجوی موارد خاص)
  • استفاده از آن برای کاربران راحت تر است که مزایای دیگری را ایجاد می کند (فروش بیشتر، نرخ تبدیل بیشتر و غیره)
  • عملکرد بهتری نسبت به وب سایت های غیر بهینه (سریعتر، سازگار با تلفن همراه و غیره)

 

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا یک مفهوم نظری است که نحوه استفاده از محتوا را برای اهداف بازاریابی توضیح می ده.

محتوا می تواند هر چیزی باشد که می تواند به صورت آنلاین منتشر شود مانند متن (مقالات، پست های وبلاگ)، تصاویر، ویدئوها، اینفوگرافیک ها، پادکست ها، بنرها، نظرات کاربران، بررسی محصول و بسیاری موارد دیگر.

بخشاین نوع بازاریابی به نحوه تبلیغ محتوای آنلاین برای رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال مربوط می شود.

به عنوان مثال: برای به دست آوردن ترافیک بیشتر برای وب سایت یا وبلاگ خود، افزایش فروش، جذب افراد بیشتر برای ثبت نام در لیست ایمیل شما و به طور کلی نحوه استفاده از محتوا به نفع کسب و کار خود.

برخی از نمونه های معمول آن عبارتند از:

  • وبلاگ نویسی – استفاده از یک وبلاگ برای تولید محتوا
  • انتشار یک گالری تصاویر برای نمایش محصولات خود
  • ایجاد یک اینفوگرافیک برای توضیح فرآیندی که مشتریان شما باید دنبال کنند
  • تولید یک ویدئو برای بررسی و مقایسه محصولات

مثال ها بسیار زیاد هستند، در واقع هر چیزی که به صورت آنلاین منتشر می شود، می تواند به نحوی با بازاریابی محتوا مرتبط باشد.

تفاوت بازاریابی محتوا و سئو

تفاوت بازاریابی محتوا و سئو

از توضیحاتی که در بالا ارائه شد، متوجه می شویم که که تفاوت اصلی بین SEO و بازاریابی محتوا این است که سئو بیشتر فنی است و به طراحی وب سایت، ساختار و رفتار آن مربوط می شود در حالی که بازاریابی محتوا به این صورت است که چگونه می توان به صورت آنلاین بیشتر در معرض دید قرار گرفت.

با سئو مطمئن خواهید شد که وب سایت شما دارای عناوین،URL ها و توضیحات مناسب است، سریع بارگذاری می شود، منوی کاربری آسانی دارد، تصاویر دارای تگ های alt مناسب هستند و بسیاری موارد دیگر.

با بازاریابی محتوا، باید تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی را منتشر کنید، چگونه آن را ارائه دهید و چگونه آن را به صورت آنلاین پروموت کنید تا در مقابل دید مخاطبان هدف شما ظاهر شود.

 

چرا SEO و بازاریابی محتوا باید با هم مورد استفاده قرار گیرند؟ آیا بازاریابی محتوا سئوی جدید است؟

شاید با توجه به مطالبی که بیان شد متوجه شده اید که چرا این دو باید با هم مورد استفاده قرار گیرند.

وقتی از سئو و بازاریابی محتوا به درستی استفاده شود می تواند نتایج خارق العاده ای به ارمغان بیاورد و به همین دلیل است:

  • سئو می تواند وب سایت شما را آماده و مجهز کند و آن را به راحتی در دسترس موتورهای جستجو و کاربران قرار دهد
  • هنگامی که محتوای جدیدی را منتشر می کنید، موتورهای جستجو آن را برداشته و در ایندکس خود استفاده می کنند
  • به تدریج باعث افزایش ترافیک ارگانیک شما می شود و سپس می توانید دوباره از محتوا برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری استفاده کنید.
  • محتوای عالی همچنین باعث می شود که وب سایت شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و این باعث می شود ترافیک افزایش یابد و بیشتر در معرض دید قرار بگیرید
  • محتوای عالی همچنین لینک هایی از سایر وب سایت ها جذب می کند و این تأثیر مثبتی بر SEO خارج از صفحه خواهد داشت که به معنی رتبه های بالاتر و ترافیک بیشتر است

سئو و مزیت های آن برای کسب و کارهای کوچک

آیا بازاریابی محتوا سئوی جدید است؟

بازاریابی محتوا سئوی جدید نیست، اما به بخش مهمی از سئو تبدیل شده است.

تصور کنید که سئو و بازاریابی محتوا دو فرد متفاوت هستند که در یک تیم کار می کنند.

آقای سئو می تواند کلمات کلیدی را که برای وب سایت و کسب و کار شما مهم هستند شناسایی کند و آن ها را به خانم بازاریابی محتوا بدهد.

سپس خانم بازاریابی محتوا می تواند این ورودی را دریافت کند، نوع مناسبی از محتوا را تولید و به او بازگرداند.

آقای سئو برخی از تکنیک های بهینه سازی را بر روی آن محتوا اعمال کرده و آن را به صورت آنلاین منتشر می کند.

سپس خانم بازاریابی محتوا شروع به پرومیت کردن محتوا با استفاده از سایر تکنیک های بازاریابی دیجیتال با هدف ارائه محتوا برای افراد مناسب می کند.

 

سخن پایانی

اگر ندانید چگونه باید از سئو و بازاریابی محتوا استفاده کنید، دستیابی به نتایج خوب دشوار خواهد بود.

شما برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو به سئو نیاز دارید و برای بارگذاری وب سایت خود با محتوای منحصر به فرد و مفید برای خوانندگان یا مشتریان بالقوه خود به بازاریابی محتوا نیاز دارید. با نگاهی دقیق به هر یک از داستان های موفقیت کسب و کارهای آنلاین، متوجه خواهید شد که آن ها بر پایه این دو رکن مهم بازاریابی دیجیتال بنا شده اند.

 

منبع:

www.reliablesoft.net

Read More
ندا رحیمی ۵ آبان ۱۴۰۰ 0 دیدگاه
Would you like to receive notifications on latest updates? No Yes