۱۰ ترفند برای ایجاد استراتژی اثربخش بازاریابی ایمیلی در سال ۹۹

بازاریابی ایمیلی روشی آزمون شده و مناسب در بازاریابی دیجیتال جهت دستیابی به مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی است. با داشتن یک استراتژی...

۱۰ روش برای افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود

ایمیل ها معمولا  گیرندگان را به یک صفحه فرود که محتوای عمیق تری ارائه می دهد یا محصولاتی را به فروش می رساند هدایت می کند. بسته به اینکه...

۱۰ روش کاربردی بازاریابی دیجیتال در حوزه ی دندانپزشکی در سال ۹۹

با تاثیر روزافزون تکنولوژی در زندگی عموم مردم در ایران و دیجیتالی شدن اکثر کارها، افراد نیازهای خود را از طریق اینترنت جستجو و برآورده...

۲۰ مزیت قابل سنجش بازاریابی رسانه های اجتماعی در کسب و کار

اگر با مفاهیم بازاریابی دیجیتال آشنا باشید، به احتمال زیاد درباره­ ی بازاریابی رسانه ­های اجتماعی آگاهی دارید: مقرون به صرفه بودن، و...

۳ قانون جذب مشتری جدید

هنگام مدیریت یک کسب و کار مشتری محور، ممکن است هفته ها و ماه ها احساس سوار شدن بر ترن هوایی را داشته باشید. مشتری ها براساس فعالیت های...

۳ نکته برای ایجاد برند در شبکه های اجتماعی

ایجاد یک برند شخصی قوی در شبکه های اجتماعی می تواند زمان بر باشد، اما می تواند مزایای قابل توجهی نیز به همراه داشته باشد. در اینجا چند...

۴ ترفند مبتکرانه برای افزایش فروش اینترنتی

اداره یک مدل کسب و کار تجارت الکترونیکی ساده و آسان نیست. هدف ارائه محصولی در وب سایت تان، ترغیب خریداران به خرید از طریق بازاریابی...

۴ گام کاربردی برای بازاریابی چند کاناله

 کلید اصلی بازاریابی و فروش شناسایی صحیح مخاطبان هدف و ایجاد یک پایگاه مشتریان وفادار است. با این حال، هرگز پیش از این، برآورده کردن آن...

۴ نکته برای تغییر استراتژی برند شما در بحران کنونی

در حالی که بیشتر صاحبان کسب و کار پیش از این نیز با گرایش های مختلف و استراتژی های جدید در صنایع خود سازگار می شدند، بحران فعلی و انتشار...

۵ ایده شخصی سازی تجارت الکترونیک

شخصی سازی در دنیای تجارت الکترونیکی موضوع جدیدی نیست. در حال حاضر مصرف کنندگان از تمام فروشگاه های آنلاین انتظار تجارب خرید شخصی سازی...

۵ دلیل برای اعتماد به بازاریابی دیجیتال

در دنیای امروز ما همه چیز دیجیتالی شده است و شرکت ها برای همگام سازی با دوران مدرن مجبور شدند از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال روی...

۵ راه برای بهبود تجربه مشتری با استفاده از هوش محتوایی

پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۱ تجربه مشتری نسبت به قیمت و محصول از اولویت بالاتری برخوردار باشد و به عنوان اصلی ترین تمایز برند مطرح...