۴ راهکار برای کسب درآمد از بازاریابی محتوا

راه اندازی یک کسب و کار بازاریابی محتوا می تواند کار عالی ای باشد که هزینه بالایی هم دارد، اما برای ادامه کار باید کمی وقت و انرژی صرف ساخت برند خود کنید. در ادامه چند ایده را که می تواند شما را در مسیر درست هدایت کند بررسی خواهیم کرد.
از آنجا که هر کسب و کاری در حال حرکت به سمت بازار آنلاین است، تقاضا برای محتوای با کیفیت بالا در قالب متن یا چندرسانه ای به طور چشمگیری در حال رشد است. به طور طبیعی، این امر فضا و فرصت های فراوانی را برای متخصصان بازاریابی محتوا فراهم می کند تا از مهارت های خود استفاده کنند.
از آنجا که تعداد زیادی از مردم به طور فزاینده به دنبال اطلاعات در مورد محصولات و خدمات هستند، ارائه محتوای با کیفیت با پراکندگی و فراوانی مناسب در مقابل مخاطبان خود، برای تغییر رفتار و الهام بخش مشارکت به نفع برند و ایجاد تعامل با مشتری بسیار مهم است.
ایده های زیر می تواند به شما کمک کند تا از وضعیت و شرایط فعلی بازار برای ارائه خدماتی از این دست استفاده کنید:
برای بازار یابی محتوا وبلاگ خود را ایجاد کنید
سریعترین راه برای جلب توجه در سراسر وب، راه اندازی وبلاگی است که می توانید محتوای خود را در آن بارگذاری کنید. اگر به طور منظم پست های جالبی تولید کنید، در جذب مخاطب مشکلی نخواید داشت. استفاده از پادکست، ویدئوهای آموزشی، ایجاد اینفوگرافیک های جذاب نمونه هایی از این دسته محتوا هستند.
اینجاست که در بازاریابی محتوا همه چیز جالب می شود – نه تنها تبلیغات و بازخورد عمومی رایگان دریافت خواهید کرد، بلکه ممکن است با پذیرش پست های مهمان و محتوای حمایت شده یا اسپانسر دار، مستقیماً از محتوا درآمد کسب کنید. (کسب درآمد از محتوا)
در بازاریابی محتوا حضوری فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید
برای اینکه مشتری های زیادی را به دست آورید و به رده های بالای صنعت بازاریابی محتوا بروید، باید تا آنجا که ممکن است دنبال کننده به دست آورید. حضور فعال در شبکه های اجتماعی مهم مانند اینستاگرام یا توییتر به عنوان یک راهکار برای جذب مشتری بالقوه به کار می رود و همچنین به شما در یافتن راه های جدید برای برقراری ارتباط با مخاطبان تان کمک می کند.
به گفته Essay Pro، حساب های مدیریت شده شبکه های اجتماعی به وب سایت کمک می کنند به خوبی کار خود را شروع کنند و در عین حال نماینده بهترین منبع کسب و کار برای این شرکت است. (کسب درآمد ثابت اینترنتی با این سه استراتژی)
ارائه بسته با SEO Analytics در بازاریابی محتوا
دلیل اصلی روی آوردن شرکت ها به بازاریابی محتوا بهبود رتبه خود در صفحه نتایج جستجو است. اگر بتوانید سئوی خارجی (off-page) را همراه با محتوای با کیفیت به آن ها ارائه دهید، احتمالاً آن ها شما را برای این کار انتخاب می کنند. اگر مهارت کافی برای تحویل بسته کامل را ندارید، می توانید با یک شرکت تحلیل نگر مشارکت کنید. چنین ترتیباتی به شما اجازه می دهد تا روی تکمیل ظرفیت تولید محتوا تمرکز کنید.
در بازاریابی آشناسازی یا مشارکت در فروش متخصص باشید
بازاریابی مشارکت در فروش (affiliate marketing) اصطلاحی برای روش تبلیغات مشارکتی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به طور خلاصه، این روش مبتنی بر تبادل متقابل محتوا از طریق شبکه های گسترده است که تحویل خودکار را امکان پذیر می کند. طیف گسترده ای از برنامه های مشارکت در فروش با تنوع قابل توجهی از مدل های تجاری برای انتخاب وجود دارد، اما بیشتر آن ها ۵۰ درصد از درآمد شریک تان را به همراه دارد. این یک روش خوب برای تکمیل درآمد اصلی شما و فعال نگه داشتن شرکت بازاریابی محتوا در شرایط بحرانی است.