۵ مزیت بازاریابی ویدئویی

در دنیای پرشتابی که در آن زندگی می کنیم، یافتن روش های جدید و منحصر به فرد برای مطرح و متمایز کردن محصول یا خدمات در میان بازاریابانی که برای توجه مشتریان بالقوه شما تلاش می کنند، امری حیاتی است. در بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویدئویی مفهوم جدیدی نیست، اما مطمئناً اثبات شده است که اکنون بیش از هر زمان دیگری، بخشی قدرتمند و مؤثر در استراتژی بازاریابی است.
در دنیای امروز، مردم اغلب ترجیح می دهند یک فیلم دو دقیقه ای تماشا کنند تا اینکه ۱۵ دقیقه برای خواندن همان اطلاعات صرف کنند.
اگر تا به حال اقدامی برای بازاریابی ویدئویی انجام نداده اید، الان وقت آن است! و اگر به تعدادی دلایل قانع کننده تر نیاز دارید، این ۵ مزیت اصلی بازاریابی ویدئویی را بررسی کنید.
-
بازاریابی ویدئویی نرخ تبدیل را افزایش می دهد.
تولید ویدئو باید به عنوان یک سرمایه گذاری دیده شود. طبق گفته HubSpot، وجود فیلم در یک صفحه فرود می تواند نرخ تبدیل را %۸۰ افزایش دهد! تماشای یک مجری توانا در ویدئو به جای خواندن اطلاعات مشابه، می تواند بر رفتار خرید تأثیر بگذارد و بازدید کننده را ترغیب کند که به یک مشتری بالقوه تبدیل شود (یا یک مشتری بالقوه به یک مشتری تبدیل شود!). انتقال احساسات از طریق فیلم ابزاری قدرتمند برای فروش است!
-
فیلم یک گزینه عالی برای کمپین های بازاریابی ایمیلی شماست.
همه ما حجم زیادی از ایمیل ها را دریافت می کنیم و اینکه شخصی بخواهد ایمیل شما را باز کند یک چالش فزاینده است. تنها استفاده از کلمه ویدئو در قسمت subject line می تواند نرخ باز کردن ایمیل را افزایش دهد و نرخ لغو اشتراک را کاهش دهد. در بازاریابی ایمیلی ویدئو در یک ایمیل منجر به افزایش %۳۰۰-۲۰۰ در نرخ کلیک می شود، این یک آمار حیرت آور و جالب توجه است. اما در اکثر موارد، نمی توانید انکار کنید که تماشای فیلم آسان تر از نشستن و خواندن متن است، درست است؟ به ویژه اگر نشان می دهید که نحوه استفاده از محصول شما به چه صورت است یا چیزی را بیان کنید که از طریق نوشتاری امکان بیان آن با همان میزان تأثیرگذاری نیست، بسیار مؤثر خواهد بود.
-
موتورهای جستجو عاشق فیلم هستند.
موتورهای جستجو به دنبال محتوایی هستند که بینندگان را جذب کند. اگر ویدیوی خود را در YouTube و همچنین وب سایت خود قرار دهید، قابلیت مشاهده و نمایش آن در جستجو بسیار افزایش می یابد. اگر فیلم خود را از طریق شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید، احتمال دیده شدن شما در جستجوها بسیار بالا می رود.
-
فیلم باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود.
ویدئو بهترین روش برای ایجاد هویت برای شرکت و برند شما است و به شما این امکان را می دهد که با بیننده خود ارتباط برقرار کنید و اعتماد او را جلب کنید. %۹۰ کاربران می گویند فیلم های محصول در روند تصمیم گیری مفید هستند. هر چه فیلم های بیشتری برای کمک به آموزش و آگاهی دادن به مشتریان خود داشته باشید، بیشتر بر این اساس اعتماد ایجاد خواهید کرد. و این اعتماد با فروش پاسخ داده می شود.
-
ویدئو افراد را ترغیب به اشتراک گذاری می کند.
عصر حاضر، عصر ویدئو های ویروسی یا وایرال ویدئو است. %۹۲ از افرادی که از تلفن همراه استفاده می کنند فیلم ها را با دیگران به اشتراک می گذارند. می توانید از این فرصت استفاده کنید و نشان دهید که شرکت شما در چه زمینه ای فعالیت دارد.