۵ راهکار برای بهینه سازی سئو

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بخش مهمی در اطمینان از موفقیت کسب و کار شما است، به ویژه اگر تلاش می کنید از طریق کانال های دیجیتال به موفقیت دست پیدا کنید. متأسفانه، سئو یک موضوع کاملاً پیچیده و چند جانبه است، به طوری که بسیاری از کارشناسان آن را هم “یک هنر” و هم “یک علم” می دانند. این سئو دائما در حال تکامل است و نیاز به توجه منظم و مداوم دارد.

 

به دلیل همین مسائل است که بسیاری از صاحبان کسب و کارها تصمیم می گیرند نیازهای SEO خود را به خارج از شرکت برون سپاری کنند. احتمالاً از خود می پرسید که چگونه می توانید یک شرکت مناسب را برای این کار انتخاب کنید. در اینجا برخی از نکاتی وجود دارد که باید به در نظر بگیرید آورده شده است:

 

در مورد پیشنهادات تحقیق کنید

برای هدفمند و مقرون به صرفه بودن، یک آژانس بازاریابی دیجیتال جامع با قابلیت SEO را استخدام کنید تا تجزیه و تحلیل و آنالیزها را برای شما انجام دهد، نه متخصصی که به طور انحصاری روی سئو متمرکز است. اکثر آژانس ها بسته های بازاریابی دیجیتال ارزان قیمت را ارائه می دهند که منافع بیشتری برای شما دارند زیرا شامل خدمات سئو، بازاریابی محتوا، شبکه های اجتماعی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) و موارد دیگر است. قبل از تصمیم گیری، خدمات ارائه شده را بررسی و مقایسه کنید.

همچنین بهتر است بررسی کنید آیا شرکت مورد نظر white label SEO ارائه می دهد، به خصوص اگر در نظر دارید خدمات SEO را به عنوان بخشی از توسعه کسب و کار خود در نظر بگیرید. آژانس های بازاریابی ای وجود دارند که به عنوان نمایندگی فروش SEO با شما کار می کنند و این شما را قادر می سازد بدون نیاز به تخصص در این زمینه خدمات سئو ارائه دهید.

 

درباره ابزارهای سئو اطلاعات کسب کنید

ابزارها و برنامه های مفید SEO زیادی وجود دارد که می تواند سئوی وب سایت شما را به شدت بهبود بخشد. اطمینان حاصل کنید که از بهترین ابزارها مطلع هستید و تحقیق کنید آیا شرکت های مختلف SEO موجود در لیست شما از آن ها استفاده می کنند یا خیر.

5 راهکار برای بهینه سازی سئو

چقدر طول می کشد تا نتایج  سئو را مشاهده کنید؟

اگر شرکت قول داد که در کوتاه مدت – بلافاصله یا در عرض یک یا دو هفته – شاهد نتایج مورد نظر خواهید بود، مراقب باشید و حتی شاید به دنبال شرکت دیگری باشید.

واقعیت این است که SEO یک راه حل سریع یا یک شبه نیست، بلکه به زمان، منابع و تلاش نیاز دارد. صادقانه بگویم شرکت هایی که امیدوارند نتایج در کوتاه مدت حاصل شود و قول نتایج زود هنگام را می دهند، صادق نیستند یا بی تجربه هستند. همچنین احتمالاً آن ها از تکنیک های کلاه سیاه (black hat) استفاده می کنند، که ممکن است سایت شما توسط گوگل پنالتی شود و از سوی گوگل جریمه شوید!

 

درباره اندازه گیری پیشرفت سؤال کنید

اگر نمی توانید پیشرفت یا نتایج  سئو را ردیابی کنید، تلاش برای به کارگیری بهترین روش های سئو معنایی ندارد. همیشه بدانید که شرکت های مورد نظر چگونه برای اندازه گیری پیشرفت برنامه ریزی می کنند و چگونه این ارقام را به شما منتقل و ارائه می کنند. گزارش جامع باید بخشی از بسته سئوی شما باشد.

 

نظرات و توصیه نامه ها را بررسی کنید

وب سایت هر شرکت را برای یافتن مشتری بالقوه بررسی کنید. نظرات و توصیه نامه های مشتریان فعلی و قدیمی آن شرکت را بررسی کنید تا از احساس و میزان رضایت آن ها از خدمات ارائه شده توسط آن شرکت مطلع شوید. پلتفرم های شبکه های اجتماعی شرکت ها را نیز برای بررسی نظرات درباره پست هایشان بررسی کنید. اگر بازخورد منفی مشاهده کردید، نحوه برخورد شرکت را بررسی کنید. این نظرات به شما اطلاعات زیادی در مورد انتظارات از معامله با آن ها و عملکرد سئو در آینده خواهد داد!

 

نتیجه گیری

مانند بسیاری از موارد در زندگی، گاهی اوقات آسان تر (و بهتر) است که برخی از امور کسب و کار را به متخصصان واگذار کنید! به یاد داشته باشید، شما فقط ۶ ثانیه فرصت دارید تا به مشتریان و مخاطبان خود دلیلی برای مشاهده، گوش دادن، تعامل، خرید و ماندن بدهید. اما، اگر آن ها نتوانند شما را پیدا کنند، یا در صفحه ۲ نتایج جستجو قرار بگیرید، حتی این فرصت شش ثانیه ای را نیز از دست خواهید داد.

 

اکنون که می دانید چگونه یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو مناسب را جستجو کنید، یک قدم به رتبه بندی بهتر و بهبود بازدید وب سایت و جذب تعداد زیادی از مشتری های جدید، نزدیک تر خواهید شد.

Read More
ندا رحیمی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

اهمیت تبلیغات در دنیای امروز

وقتی شخصی کسب و کاری را راه اندازی می کند یا در حال اداره کسب و کاری است، باید مردم را از آن مطلع کند. به منظور آگاهی مردم از کسب و کار ترویج و پیشبرد برای هر نوع آن مهم و ضروری است. تمام کسب و کارها، چه آن هایی که فعالیتشان به صورت آنلاین است چه آفلاین، به مشتری نیاز دارند تا بتواند چرخش و تحول چشمگیر و خوبی در کسب و کار داشته باشند. با این حال، تنها وسیله دستیابی به مشتری تبلیغات است. به همین دلیل تبلیغات برای یک کسب و کار مهم است. هنگامی که یک کسب و کار در مورد محصولات و خدمات خود تبلیغ می کند، می تواند در یک فضای رقابتی فعالیت کند.

 

 

تبلیغات یکی از مؤلفه های فرآیند بازاریابی است.  انواع تبلیغات بخشی از بازاریابی است که به طور مستقیم درباره کسب و کار، محصول یا خدمات شما به مخاطبان هدفتان اطلاعاتی ارائه می دهد. ( تفاوت بین تبلیغات و بازاریابی)

تبلیغات برای هر بعد از کسب و کار مهم است و یک نقش ضروری برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است. تبلیغات در کل برای کسب و کار مهم است زیرا امکان جذب مشتری بیشتر و در نتیجه تحول و پیشرفت قابل توجه کسب و کار را فراهم می کند.

 

تبلیغات با استفاده از رسانه های مختلف مانند تلویزیون، روزنامه، رادیو، بنر، مجله، وب سایت، شبکه های اجتماعی و غیره قابل دستیابی است. هر رسانه تبلیغاتی مزایا و معایب خاص خود را دارد و باید قبل از انتخاب یک رسانه خاص، تمام آن ها را ارزیابی کرد. نکته اصلی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که رسانه تبلیغاتی انتخاب شده باید بتواند به مشتری های زیادی دسترسی پیدا کند.

 

به طور کلی، کسب و کارها از خدمات آژانس تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود بهره می برند. آژانس تبلیغاتی انتخاب شده توسط کسب و کار، می تواند کمپین تبلیغاتی و تمام ابعاد بازایابی شرکت ها را مدیریت کند. از این طریق صاحبان کسب و کارها می توانند بر جنبه های دیگر کسب و کار تمرکز کنند و نگران چگونگی جذب مشتری بیشتر نباشند. آژانس تبلیغاتی با تقسیم بندی کل فرایند توزیع محصول یا خدمات در مراحل مختلف و سپس کار بر روی هر مرحله، آن را اداره می کند. این مراحل در زیر شرح داده شده است:

 

تجزیه و تحلیل بازار – آژانس تبلیغاتی ابتدا بازار را بررسی می کند تا مخاطبان هدف و نیازهای مخاطبان را بشناسد. مشاور بازاریابی آژانس تبلیغاتی نیز رقابت موجود در بازار را بررسی می کند تا درباره نتایج احتمالی کمپین تبلیغاتی در بازار اطلاعاتی کسب کند. این کار برای اطلاع از این امر که آیا کالا یا خدمات قادر به رقابت با سایر رقبا است یا خیر انجام می شود.

 

انتخاب رسانه تبلیغاتی – هنگامی که آژانس تبلیغاتی تصمیم به ادامه کار با یک کمپین تبلیغاتی گرفت، شروع به انتخاب رسانه تبلیغاتی می کند. مشاور بازاریابی آژانس، مزایا و معایب تمام رسانه های موجود مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه، اینترنت و غیره را بررسی می کند. مشاوران بر اساس بررسی و مقایسه مزایا و معایب، بهترین و مناسب ترین رسانه هایی را انتخاب می کنند.

اهمیت تبلیغات در دنیای امروز

تجزیه و تحلیل هزینه-فایده – مشاور بازاریابی بعد از انتخاب رسانه تبلیغاتی، تجزیه و تحلیل سود-فایده را انجام می دهد. این تحلیل به دو دلیل انجام می شود. اولین تصمیم گیری در مورد اینکه آیا کمپین تبلیغاتی به سود کسب و کار خواهد بود یا خیر، به این معنا که آیا تبلیغات به ایجاد تحول و پیشرفت قابل توجهه در کسب و کار کمک خواهد کرد. اگر بله، پس آژانس تبلیغاتی با یک کمپین تبلیغاتی کار را شروع می کند. دلیل دیگر اینکه تجزیه و تحلیل هزینه-فایده انجام می شود این است که بررسی کنید آیا هزینه تبلیغات محصول یا خدمات با استفاده از رسانه تبلیغاتی خاص منافع حاصل از آن را توجیه می کند. این کار برای اطمینان از اینکه تبلیغات با استفاده از یک رسانه خاص از طریق کمک به جذب مشتری بیشتر و در نتیجه پیشرفت به کسب و کار سود می رساند، انجام می شود.

 

تصمیم گیری در مورد نحوه تبلیغات – سپس مشاور بازاریابی آژانس تبلیغاتی در مورد نحوه انتقال پیام به مخاطب تصمیم گیری می کند. ممکن است آژانس تبلیغاتی از نشریه ها یا بنرهای ساده برای آگاهی مشتریان از محصول یا خدمات استفاده کند. از طرف دیگر، آژانس تبلیغاتی ممکن است برای اطمینان از انتقال مفهوم پیام به مخاطب هدف، از یک ویدیوی جذاب کمک بگیرد.

 

ایجاد تبلیغات واقعی – پس از بررسی همه جوانب، مشاور بازاریابی به ایجاد تبلیغات می پردازد. برای این کار، مشاور ممکن است از متخصصان آژانس تبلیغاتی یا از متخصصانی در خارج از آژانس کمک بگیرد. در هر صورت، نتیجه نهایی ایجاد یک تبلیغ جذاب و محبوب توسط آژانس تبلیغاتی است.

 

آژانس تبلیغاتی برای تکمیل کمپین تبلیغاتی کارمزدی را تعریف و دریافت می کند. بنابراین، باید اطمینان حاصل شود که کسب و کار به دنبال آژانس تبلیغاتی است که کار را با بودجه مشخص شده به اتمام می رساند. همچنین آژانس تبلیغاتی باید اطمینان حاصل کند که از بودجه فراتر نمی رود زیرا در صورت انجام این کار، هزینه ها، مزایای کمپین تبلیغاتی را کم رنگ می کنند.

 

آژانس تبلیغاتی همچنین باید از اهداف و مقاصدی که کسب و کار می خواهد با استفاده از تبلیغات به دست آورد، آگاه باشد. هنگام تبلیغ محصولات و خدمات، آژانس تبلیغاتی همچنین باید اطمینان حاصل کند که پیام مناسب در زمان مناسب به افراد مناسب منتقل می شود. اگر آژانس تبلیغاتی نتواند در زمان مناسب تبلیغات را ارائه دهد، ممکن است مصرف کنندگان به سمت محصول یا خدمات دیگری بروند.

 

چرا تبلیغات برای کسب و کارها و مصرف کنندگان مهم است؟

یکی از  اهداف یک کسب و کار، فروش محصولات و خدمات برای کسب سود است. تبلیغات به کسب و کار کمک می کند تا با ارائه اطلاعات محصولات و خدمات به افراد بیشتر که به فروش بیشتر منهی می شود، سود کسب کند. از طرف دیگر، در صورت عدم تبلیغات، مصرف کنندگان هرگز با محصولات و خدمات آشنا نخواهند شد. تبلیغات به مصرف کنندگان کمک می کند تا تصمیم بگیرند که کدام محصول و خدمات را بخرند. با کمک تبلیغات، یک مشتری بهترین گزینه های ممکن را در اخیار خواهد داشت.

 

امروزه صنعت تبلیغات به دلیل تعداد زیاد محصولات و خدمات ارائه شده به یک صنعت عظیم تبدیل شده است. در نتیجه، رقابت نیز افزایش یافته است و هر کسبه ای را ملزم به تبلیغ محصولات و خدمات خود به بهترین شکل می کند. این امر منجر به توسعه تکنیک های تبلیغاتی جدید و افزایش تعداد آژانس های تبلیغاتی که امروز در دسترس هستند، شده است. هدف از هر کمپین تبلیغاتی این است که با افزایش آگاهی در مورد محصول، مزایا و معایب آن، محصولات را به دست افراد مناسب برسانیم. این موضوع برای موفقیت یک کسب و کار مهم است.

Read More
ندا رحیمی ۱۰ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

خواندن کتاب و کارآفرینی

اگرچه در رشته اقتصاد و فیزیک تحصیل کرده است با این حال، ایلان ماسک بنیان گذار اسپیس ایکس “SpaceX” برای فناوری و اکتشافات فضایی، هنگامی که از او  پرسیده شد چگونه ساخت موشک را یاد گرفتید؟ پاسخ داد: با خواندن کتاب

در واقع، خواندن کتاب به عنوان یک عادت فقط متعلق به ایلان ماسک نبوده بلکه نام های درخشان دیگر در دنیای کار آفرینی مانند بیل گیتس، مارک زاکربرگ و وارن بافت نیز هستند به عنوان مثال، بیل گیتس سالانه ۵۰ کتاب می خواند که معادل هر هفته یک کتاب است و در وبلاگ خود لیستی از ۵ کتاب برتر که مطالعه کرده را برای مخاطبانش معرفی و هر سال منتشر می کند در حالی که مارک زاکربرگ در سال ۲۰۱۵ یک باشگاه کتاب تاسیس کرد و از طریق آن هر دو هفته یک بار کتابی را به میلیون ها نفر از طرفدارانش توصیه می کند. ثروتمند معروف وارن بافت اعلام کرد که بیشتر وقت خود را صرف مطالعه و تفکر می کند(۸۰٪  روز کاری خود).

اظهارات استیو سیبولد  ( Steve Siebold) در کتاب چگونه ثروتمندان فکر می کنند، قابل تأمل است. وی گفت اولین چیزی که هنگام ورود به خانه ی  فرد ثروتمند با آن روبرو خواهید شد کتابخانه  عظیمی است که  برای آموزش دستیابی به موفقیت های بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر مزایای بی شمار مطالعه برای هر فرد عادی، برای کارآفرینان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حوزه ی کار آفرینی یکی از زمینه های چالش برانگیز کار است که به مهارت ها و دانش های مختلفی نیاز دارد.

در اینجا مهمترین دلایل مطالعه را به شما نشان می دهیم تا باعث شود شما به عنوان یک کار آفرین در برنامه شلوغ خود جایی برای آن قرار دهید.

۱.دانش خود را در زمینه ی تخصص بالا می برد.

همانطور که ایلان ماسک از خواندن کتاب ساخت موشک را یاد گرفت شما نیز می توانید هر چیزی را از طریق کتاب یاد بگیرید. این تصور رایج که افراد ثروتمند اشتیاق کمتری برای تحصیلات رسمی دارند ممکن است حاکی از آن باشد که آنها یادگیری را دوست ندارند اما برعکس، آن ها تا پایان زندگی خود یادگیری خارج از چارچوب رسمی را متوقف نخواهند کرد.

مطالعه کتاب به شما کمک می کند همه چیز را به درستی یاد بگیرید چون خطر ناآگاهی و اشتباه را کاهش می دهد و از ابتدا احتمال انتخاب مسیر صحیح را افزایش می دهد که به رشد و ثبات کسب و کار شما کمک می کند.

۲. کتاب خواندن کمک می کند تا از تجربیات دیگران بیاموزید.

کتابهای زندگی نامه از بهترین کتابهایی است که جدا از دانش نظری در کتابهای دیگر، سود عملی را برای خواننده فراهم می کند. کتاب های زندگینامه تجربه های واقعی را ارائه می دهند و صفحات آن ها خلاصه ای از سالها تجربه را شامل می شود و با داستان موفقیت و شکست بسیاری از کار آفرینان دیگر، چیزهای زیادی خواهید آموخت.

کتاب های بیوگرافی به دلیل اینکه از تجربیات دیگران استفاده می کنید، خودتان را از آزمایش و خطا مصون می کنید، اما مطمئنا دیگر فرصت این را نخواهید داشت تا موفقیت های آنها را به طور کامل تکرار کنید.

خواندن بیوگرافی افراد مشهور به شما کمک می کند تا با چگونگی سفر و روش هایی که افراد برای کار انتخاب می کنند آشنا شوید تا بتوانید روش خاص خودتان را برای موفقیت پیدا کنید.

۳. کتاب خواندن الهام بخش است.

خواندن کتاب یک منبع انگیزه برای برداشتن قدمهای جسورانه ای است که در انجام آن احساس تردید می کنید. وقتی در مورد مرحله ای که موفقیت آن ثابت شده است می خوانید، تشویق خواهید شد که با اطمینان کامل این کار را انجام دهید. همچنین ممکن است این انگیزه را برای شما ایجاد کند تا پس از خواندن تجربیات و ایده هایی که امکان دستیابی به آنها را اثبات می کند، ترغیب به پذیرش برخی رویاهایی که در گذشته از دست داده اید شوید و آن ها را دوباره دنبال کنید.

۴.در حل مشکلات کمک می کند.

مارک کوبان، میلیاردر آمریکایی می گوید: تا آنجا که می توانستم هر کتاب و مجله ای را می خواندم و فقط یک ایده می توانست در یافتن راه حل برای مشکلاتم کمک کند و قیمتی که برای خرید آن پرداخت کرده ام را بازیابی کنم. خواندن باعث ایجاد تفکر، تجزیه، تحلیل و نتیجه گیری می شود که توانایی های شما را برای حل مشکلات و مقابله با چالش ها را افزایش می دهد. شروع از درک شرایط بازار، مدیریت منابع انسانی، خدمات به مشتری یا حتی دانستن دلیل عدم کار مداوم چاپگر!

۵- درک عمیق تری از مردم به شما می دهد.

شما نیاز به درک عمیق از شخصیت و انگیزه مشتریان، کارمندان و مخاطبان خود دارید. طبق نتایج یک مطالعه علمی خواندن کتاب های ادبیات باعث بالا بردن تحلیل تفکر دیگران و درک احساسات متفاوت می شود. خواندن کتاب، دانش لازم را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از آن نظر افراد مختلف را جلب و بر آن ها تأثیر بگذارید از جمله اینکه چگونه مشتری عصبانی را آرام و یا یک کارمند ناراضی را راضی کنید.

۶.مهارت های ارتباطی خود را توسعه می دهد.

خواندن کتاب باعث افزایش غنای واژگانی و رشد هوش کلامی می شود. این کار ارتباط با دیگران را بهبود می بخشد و توانایی سخنرانی در  انواع کنفرانس ها  از جمله کنفرانس های آنلاین را بالا می برد. در نتیجه  منجر به افزایش اعتماد به نفس و جلب احترام دیگران خواهد شد.

۷.کتاب خواندن استرس را کاهش می دهد

طبق مطالعه ای که توسط محققان دانشگاه ساسکس بریتانیا ( University of Sussex)انجام شده است، خواندن روزنامه یا کتاب ۶۸٪ از احساس تنش را کاهش می دهد زیرا توجه مغز به خواندن اختصاص دارد و احساس تنش در ماهیچه ها و قلب کاهش می یابد.

کارآفرینان به دلیل نیاز مداوم آنها برای خلاص شدن از تنش و احساسات بسیار مهم است که مطالعه کنند تا بتوانند با بی طرفی و تعادل فکر کنند و تصمیمات مهم را درست بگیرند.

نکاتی برای کمک به خواندن کتاب برای یک کارآفرین

یک زمان ثابت را برای خواندن کتاب کنار بگذارید

بسیاری از کارها و مشغله مداوم شما، توجیهی برای کنار گذاشتن مطالعه به عنوان یک عادت روزانه نیست با توجه به شرایط خود زمان مشخصی (به طور متوسط ​​۳۰ دقیقه) را در روز اختصاص دهید که بهتر است صبح زود و یا قبل از خواب باشد. مکان آرام باید دور از وسایل حواس پرتی مانند تلویزیون و تلفن باشد.

انتخاب کننده باشید

استیو سیبولد در کتاب خود گفته است که ثروتمندان کتاب هایی را برای توسعه و موفقیت خود می خوانند و آن ها را دریچه ای برای یادگیری و دانش می دانند، بر خلاف عموم مردم که عمدتا به دلیل سرگرمی کتاب می خوانند.

بنابراین از بین صدها کتاب، کتابی را انتخاب کنید که بدانید چه فایده ای برای شما دارد و باعث ایجاد دانش و ارزش در درون شما می شود نه هر آنچه که برای خواندن مناسب باشد.

یادداشت برداری کنید

یادداشت برداری هنگام مطالعه موثرترین راه برای بهره مندی از محتوای کتاب است و اشکال مختلفی دارد از جمله افزودن برخی کلمات، ترسیم نقشه ذهنی و یا سایه انداختن برخی از خطوط مهم را دارد. توصیه ها را در کتابهایی که برای شما مهم هستند اعمال کنید و پس از پایان مطالعه کتاب، یادداشت های خود را دوباره بخوانید تا مفاهیم مهم در ذهن شما باقی بماند و پس از مدت کوتاهی با بقیه مطالب کتاب تبخیر نشود.

توسعه دانش، برقراری ارتباط با دیگران، درک عمیق آن ها، حل مشکلات و کنترل استرس به اندازه سایر مهارتهای مدیریتی مانند رهبری، برنامه ریزی و ابتکار برای یک کارآفرین مهم است. مطالعه کتاب ابزاری در جهت کسب این مهارت ها می باشد. لویس هووس، نویسنده کتاب مکتب عظمت می گوید: افرادی که ما خود را با آنها محاصره می کنیم در توانایی ما برای دستیابی به موفقیت و رهبری تأثیر دارند. اگر نمی توانیم با انیشتین، بیل گیتس و توماس ادیسون دوست باشیم چرا خودمان را با داستان های آنها محاصره نمی کنیم؟!

امیدوارم با خواندن این مقاله کتابی را برای مطالعه انتخاب کنید و عنوان کتاب را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

Read More

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات دو مفهوم کاملاً متفاوت هستند. در حالی که هر دو پلتفرم برای تبلیغ و معرفی محصولات یا خدمات به مخاطبان هدف مورد استفاده قرار می گیرند، اما بسیار متفاوت هستند. با آگاهی از تفاوت این دو مفهوم و انجام تحقیقات بازار، قادر خواهید بود کسب و کار خود را در مسیر موفقیت قرار دهید.

بیایید ابتدا نگاهی به تعاریف هر یک بیندازیم و سپس به تفاوت بین بازاریابی و تبلیغات با یکدیگر بپردازیم.

 

تبلیغات تنها بخشی از بازاریابی است

هر آگهی و تبلیغی (فرقی نمی کند در چه قالبی باشد) یک اعلامیه پولی، عمومی (به معنای غیر شخصی) است و پیامی اقناعی است که توسط اسپانسر یک شرکت، سازمان یا شخص به مشتریان فعلی (یا بالقوه) یا یک شرکت غیر انتفاعی ارائه می شود.

 

تبلیغات تنها یکی از مؤلفه های فرآیند بازاریابی است.  انواع تبلیغات بخشی از بازاریابی است که به طور مستقیم درباره کسب و کار، محصول یا خدمات شما به مخاطبان هدفتان اطلاعاتی ارائه می دهد. تقریباً در تمام تبلیغات نام اسپانسر (و اغلب یک لوگو) وجود دارد.

 

تبلیغات شامل قرار دادن یک تبلیغ در رسانه هایی مانند روزنامه ها، مجلات، بیلبوردها، تلویزیون، رادیو و فضای آنلاین است. روز به روز از راه حل های خلاقانه تری برای تبلیغات استفاده می شود. از آنجا که تبلیغات شامل لایه های بسیاری، از جمله هنر و طراحی، مکان تبلیغ و تعداد دفعات نمایش آن است، گرانترین قسمت در تمام برنامه های بازاریابیست. روابط عمومی (به دلیل اینکه بسیار کار بر است) دومین مؤلفه و تحقیقات بازار سومین مؤلفه گران قیمت است.

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی بخش های متحرک زیادی دارد

بازاریابی، برنامه ریزی، اجرا و کنترل سیستماتیک ترکیبی از فعالیت هایی است که برای گردهم آوردن خریداران و فروشندگان برای داد و ستد محصولات یا خدمات با سود متقابل در نظر گرفته شده است.

 

بازاریابی را به عنوان یک فرایند گام به گام و تدریجی در نظر بگیرید که با یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد آغاز می شود – یک جمله کوتاه و جذاب که کسب و کار شما را توصیف می کند. سپس این پیشنهاد (یا پیام) به عنوان یک موضوع و درون مایه راهنما عمل می کند که به شما کمک می کند مشتریانی را که علاقه مند به آنچه می فروشید هستند، شناسایی کنید.

 

اگر به بازاریابی به عنوان یک کیک فکر کنید، کل کیک را می توان به تبلیغات، تحقیقات بازار، برنامه ریزی رسانه، روابط عمومی، روابط جامعه، پشتیبانی مشتری و استراتژی فروش تقسیم کرد. و تبلیغات تنها یک برش از کیک است.

 

همه عناصر بازاریابی باید به طور مستقل کار کنند اما همچنین باید در جهت هدف بزرگتر یک کمپین بازاریابی واحد و با یک پیام مشترک کار کنند. بازاریابی فرایندی است که به زمان نیاز دارد و ممکن است به ساعت ها تحقیق نیاز باشد تا یک برنامه بازاریابی مؤثر واقع شود. بازاریابی را مانند هر کاری که یک سازمان برای تسهیل داد و ستد بین شرکت و مصرف کننده انجام می دهد، در نظر بگیرید.

 

مطمئناً، قبل از خرید فضای تبلیغاتی (ad space) در هر قالبی، باید تحقیقات بازار خود را انجام دهید تا مشخص کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و بهترین راه برای دستیابی به آن ها چیست. ممکن است در نهایت یک پلتفرم شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام بهترین راه برای دسترسی به پایگاه مشتری شما باشد. با این حال، هنگامی که تحقیقات شما به پایان رسید، می توانید شروع به توسعه استراتژی های بازاریابی خود کنید.

Read More
ندا رحیمی ۸ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه
SEO and analysis

۴ روش برای افزایش بازدید سایت

امروزه ایجاد یک وب سایت جدید در عرصه تجارت و تقویت حضور دیجیتالی، ضروری است تا امکان عرضه استارت آپ به بازار در جهت جذب مشتری بیشتر فراهم گردد. اولین چالشی که پس از ایجاد یک وب سایت با آن روبرو خواهید شد، جلب نظر عموم به بازدید از وب سایت مورد نظر و چگونگی افزایش بازدید سایت است.

 

۱.بهینه سازی موتور جستجو

سئو با مجموعه تکنیک ها و روش هایی قصد دارد با متقاعد کردن موتورهای جستجو، رتبه سایت را بهبود بخشیده و در معرض دید کاربران قرار دهد.

موتورهای جستجو، بزرگترین منابع ترافیک هستند. به طوری که ۹۳٪ از کل مراجعه به وب سایت ها در اینترنت را تشکیل می دهند. اگر موفق شوید با وجود رقابت شدید، در صدر موتورهای جستجو (google) قرار بگیرید، منبع ترافیکی تمام نشدنی برای سایت خود به ارمغان خواهید آورد. موتورهای جستجو، قوانین ویژه ای برای رتبه بندی وب سایت ها لحاظ کرده اند. به عنوان مثال گوگل، تقریبا از ۲۰۰ فاکتور رتبه بندی در الگوریتم های خود استفاده می کند از جمله کیفیت محتوا، لینک دادن و تجربه کاربر که توجه به این قوانین، کسب رتبه برجسته در صفحه نتایج را تضمین خواهد کرد.

مهمترین مواردی که باید در افزایش بازدید سایت در نظر گرفته شود به صورت زیر است:

انتخاب کلمات کلیدی مناسب.

کلماتی که افراد در قسمت جستجوی گوگل وارد می کنند، کلمات کلیدی خوانده می شوند. فرایند انتخاب کلمات کلیدی مناسب، از وظایف اصلی سئو است که در موفقیت و دیده شدن سایت یا تجارت شما در موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل برای انتخاب کلمات کلیدی که ارتباط مستقیمی با تجارت یا محتوای وب سایت شما دارند، باید تحقیقات زیادی صورت گیرد. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین پوشاک هستید و فروشگاه شما در نتایج جستجوی گربه ها ظاهر شود، یعنی راه اشتباهی را انتخاب کرده اید. شما با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، مانند خرید لباس ورزشی، لباس تابستانی و یا زمستانی، موتور جستجوگر را وادار خواهید کرد نه تنها فروش شما را افزایش دهد، بلکه بازدید سایت را نیز ارتقا دهد.

نکته مهم دیگری که هنگام انتخاب کلمات کلیدی باید در نظر گرفته شود، تعداد جستجوهاست. برخی از کلمات کلیدی، ماهانه دهها هزار بار و برخی دیگر کمتر از ۱۰۰ بار جستجو می شوند.
استفاده از google keyboard planner به شما کمک می کند کلمات کلیدی را شناسایی کرده و میزان جستجوی آنها را در یک کشور یا منطقه خاص رصد کنید. همچنین می توانید از حجم جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص مطلع شوید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که دارندگان وب سایت های جدید مرتکب می شوند، هدف قرار دادن کلمات کلیدی محبوب برای افزایش بازدید کننده است که نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.

از آن جهت که کلمات کلیدی محبوب به معنای رقابت شدید است، به خصوص برای سایت های بزرگی که تعداد زیادی پیوند و محتوا دارند و احتمالا در مقایسه با سایت جدید از کیفیت بیشتر و بهتری برخوردارند. به نظر می رسد بهترین کار، هدف گذاری بر انتخاب کلمات کلیدی با جستجوی متوسط برای دوری از رقابت با کمپانیهای بزرگ باشد.

 

پیوند ارتباطات:

بک لینک( backlink)، پیوندهایی هستند که از وب سایت های دیگر به سایت شما اشاره می کنند. گوگل با الگوریتمی ویژه به نام ( pagerank)، تعداد پیوندهای اشاره شده به یک صفحه خاص را برای تخمین اهمیت صفحه محاسبه می کند. با استفاده از سیستم رای دادن، همانطور که الگوریتم نشان می دهد، هر پیوندی که به صفحه نشان داده می شود معادل رای دادن به آن است و هر چه تعداد پیوندها بیشتر باشد، کیفیت محتوایی صفحه بیشتر است. در نتیجه شما باید بیشترین تعداد بک لینک را با محتوای مناسب ایجاد کنید تا باعث جلب توجه افراد شده در نتیجه پیوندها را در صفحه وب سایت خود قرار دهند و افزایش بازدید را در بر داشته باشد.

اگر می بینید که شخصی در مقاله یا پست وبلاگ خود از شما یا یکی از محصولاتی که عرضه می کنید نام برده ولی به سایت شما پیوندی نداده است، با احترام از او بخواهید پیوند سایت شما را اضافه کند.

 

سئوی داخلی:

اگر می خواهید شانس خود را در رتبه سایت و جذب ترافیک و افزایش بازدید از طریق موتورهای جستجوگر افزایش دهید، باید از معیارها و فاکتورهایی تبعیت کنید. به عنوان مثال:

عنوان: عنوان مقاله باید مناسب باشد و از گذاشتن هرگونه مطالب گمراه کننده پرهیز شود. متن باید حاوی کلمه کلیدی و ترجیحا از ۶۰ حرف بیشتر نباشد.
توزیع کلمات کلیدی: شما باید کلمات کلیدی را در عنوان مقاله، پاراگراف اول و حداقل در یک زیرنویس قرار دهید.
تراکم کلمات کلیدی: درصد تاثیر کلمه کلیدی از کل محتوا با این فرمول محاسبه می شود:

تراکم کلمات کلیدی=(تعداد دفعات نمایش کلمه کلیدی / تعداد کلمات مقاله)*۱۰۰

به عنوان مثال اگر مقاله ۱۰۰۰ کلمه داشته باشد و تعداد نمایش کلمات کلیدی ۱۵ باشد، تراکم کلمات کلیدی به این صورت است:

تراکم کلمه کلیدی = (۱۵/۱۰۰۰) * ۱۰۰ = ۰.۰۱۵ * ۱۰۰ = ۱.۵

بسیاری از کارشناسان سئو توصیه می کنند که تراکم کلمات کلیدی  ۱-۲٪ باشد.

توصیف مقاله: جذابیت متن مقاله، خواننده را ترغیب می کند تا مطالب بیشتری بخواند. با توجه به تعداد محدود نوشته های موجود در نتیجه جستجو، توضیحات باید تا حد امکان کوتاه و به ایده های اصلی محتوای صفحه نزدیک باشد.
سئو یک عمل پیچیده است که نیاز به دانش مداوم در مورد بسیاری از مهارتها و فنون دارد؛ به طوری که طراحی یک استراتژی سئو برای یک وب سایت جدید می تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد.

 

سئو یک عمل پیچیده است که نیاز به دانش مداوم در مورد بسیاری از مهارتها و فنون دارد؛ به طوری که طراحی یک استراتژی سئو برای یک وب سایت جدید می تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد.

 

۲. نوشتن محتوا برای جلب بازدید کننده و افزایش بازدید

فکر می کنید دلیل اصلی بازدید مردم از اینترنت چیست؟ البته که برای جستجوی محتوا، چه دیداری و چه شنیداری.

در دنیای بازاریابی دیجیتال گفته می شود: “ محتوا پادشاه است”. این بدان معناست که محتوا، یکی از مهمترین عاملی است که می تواند یک سایت را موفق و در جذب بازدیدکننده کمک کند. بازدید کننده ای که وارد سایت شما شود و محتوای ضعیفی پیدا کند، به زیبایی طراحی سایت اهمیتی نخواهد داد و بلافاصله از صفحه بیرون رفته و احتمالا دوباره به آن باز نخواهد گشت.

کیفیت محتوا شامل عوامل بسیاری است از جمله:

ارزشمند بودن مطلب:

مطالب باید مفید و ارزشمند باشند. درصد زیادی از بازدید کنندگان سایت شما از طریق موتورهای جستجو به آن مراجعه می کنند و اغلب بدنبال چیز خاصی هستند. با نوشتن عناوین گمراه کننده یا پر کردن مطالب با کلمات کلیدی غیر مرتبط با موضوع صفحه، بازدیدکنندگان را فریب ندهید تا روی پیوند سایت کلیک کنند. فکر کنید می خواهید یک کتاب الکترونیکی را دانلود کنید. نخست آن را در گوگل جستجو  می کنید. این کتاب در نتایج سایتی پیدا می شود که نام کتاب را در عنوان با امکان دانلود آن می نویسد و وقتی وارد می شوید می بینید که هیچ ارتباطی با آنچه که دنبال آن هستید نیست و سایت فریبنده است که شما را به ثبت نام، خرید یا تغییر دعوت می کند چه احساسی خواهید داشت؟ آیا دوباره به آن سایت باز خواهید گشت؟!

خوانا بودن:

همچنین مهم است که خوانندگان بتوانند به راحتی اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند در محتوای شما پیدا کنند، این یعنی مطالب به خوبی سازمان یافته و خواندن آنها آسان است. همچنین فراموش نکنید که بسیاری از بازدیدکنندگان شما هنگام خواندن محتوا از تلفن های همراه استفاده می کنند و باید تصاویر و اندازه قلم ها در صفحه نمایش موبایل نیز قابل خوانش باشد.

ویدئو:

آمار نشان می دهد افزودن یک ویدئوی با کیفیت به صفحه اصلی، احتمال قرار گرفتن سایت شما در صدر نتایج جستجوی گوگل افزایش خواهد یافت. همچنین میزان کلیک کردن صفحات دارای فیلم، ۴۱٪ بیشتر از سایر صفحات است..

بنابراین، سعی کنید یک کلیپ ویدیویی به صفحه سایت اضافه کنید. به عنوان مثال، در نظر داشته باشید برخی از مقالات محبوب خود را به عکس تبدیل کنید. این کار باعث بهبود رتبه شما در صفحات جستجو در گوگل می شود و بازدیدکنندگان جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد که مشاهده را به خواندن ترجیح می دهند، به خصوص اگر سایت جدید باشد.

عنوان های جذاب:

اینکه سایت شما به صفحه اول نتایج جستجو برسد و کاربران آن را بخوانند کافی نیست بلکه باید آن ها را مجاب کنید که روی پست یا پیوند وب سایت کلیک کنند و اولین چیزی که محققان می خوانند عنوان است و در صورت عدم جذب آن ها، روی لینک کلیک نمی کنند و به صفحه بعدی می روند.

عناوین جذاب برای جلب توجه و جذب مخاطب ضروری هستند؛ حتی اگر رتبه بندی سایت شما را در صفحات جستجو بهبود نبخشند. عنوان باید جذاب و متمایز باشد که وضوح محتوای صفحه را به نمایش بگذارد و کاربران را همچون آهن ربا به سوی خود جلب کند.

 

۳.افزایش بازدید سایت با تجربه کاربری

تجربه کاربری شامل همه ى مواردی است که بر بازدیدکنندگان هنگام بازدید از سایت شما تأثیر می گذارد و شامل طراحی، ثبات رنگ، سرعت بارگیری و غیره است. تجربه کاربری برای هر وب سایت جدید بسیار مهم است و اهمیت آن از سال ۲۰۲۱ با شروع به روزرسانی جدید گوگل  با تجربه صفحه (page experience) افزایش می یابد و باعث می شود تجربه کاربر یکی از اصلی ترین عوامل رتبه بندی باشد.

در اینجا لیستی از مهمترین پارامترهای تجربه کاربر که برای ایجاد سایت جدید در نظر گرفته شده است:

سرعت بارگذاری سایت: نزدیک به ۴۷% از بازدیدگنندگان انتظار دارند که سرعت بارگذاری سایت نباید بیشتر از دو ثانیه باشد.

تصویر اصلی سایت: کاربران ۵.۹۴ ثانیه از وقت خود را صرف نگاه کردن به تصویر اصلی سایت می کنند بنابراین شما باید طراحی آن را بهبود ببخشید.

صفحه فرود جذاب (An attractive landing page): صفحه فرود( page landing) اغلب اولین صفحه ای که افراد از آن بازدید می کنند و مهمترین صفحه سایت است زیرا حاوی فراخوانی برای اقدام است.صفحات فرود شما باید طراحی زیبا و حرفه ای داشته باشند که بازدید کننده  را ترغیب به خواندن و ماندن بیشتر کند.

پاسخگو بودن صفحه سایت: یعنی اینکه سایت شما برای همه صفحه ها اعم از رایانه یا صفحه نمایش موبایل مناسب باشد. این یکی از اصلی ترین عواملی است که تأثیر مستقیمی روی تجربه کاربر دارد. هنگام ایجاد یک سایت جدید باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما پاسخگوی همه نوع صفحه نمایش باشد، خصوصا صفحه های تلفن همراه و تبلت ها.

طراحی سایت به شکل جذاب و قابل توجه باید در اولویت اصلی شما باشد زیرا ۸۹٪ از مشتریان در صورتى که تجربه ی بدى از سایت شما داشته باشند تمایل به خرید از یک رقیب را پیدا می کنند. اولین برداشتی که بازدیدکنندگان از سایت می کنند ۹۴٪ مربوط به طراحی است.

 

۴- فعالیت در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یک روش عالی برای بازدید از سایت شما است. یکی از مشکلاتی که پس از ایجاد یک سایت جدید با آن روبرو خواهید شد این است که سایت شما  به ویژه  در نتایج صفحات جستجو توسط سایت های بزرگی که سال ها از شما جلوتر است اشغال شده و در بین سایت های آن ها شامل هزاران صفحه، مقاله و تعداد زیادی بک لینک، نامرئی خواهد بود.

خوشبختانه، یک مکان که در آن قابل مشاهده خواهید بود، شبکه های اجتماعی است. مردم خیلی بیشتر از صفحات نتایج گوگل (Google) شما را در فیس بوک یا توییتر می بینند. اگر کسی شما را در فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام دنبال کند به احتمال زیاد به شما علاقه مند است و محتوایی را که پست می کنید دوست دارد، در غیر اینصورت در همان مرحله اول از دنبال کردن شما منصرف خواهد شد.

بنابراین متقاعد کردن دنبال کنندگان خود برای ورود به وب سایت جدید بسیار ساده تر از تلاش برای اقناع کسی است که شما را نمی شناسد. شما باید از این شبکه ها استفاده کنید تا بازدیدکنندگان را به سایت خود جلب کنید. اگر حساب فیس بوک (facebook) یا توییتر(Twitter) دارید، لینک وب سایت خود را در توضیحات وارد کرده و دنبال کنندگان خود را به بازدید از سایت دعوت کنید. اگر کانال یوتیوب (YouTube) دارید، بینندگان را در داخل ویدیو تگ کنید تا از سایت بازدید کنند.

به یاد داشته باشید که شروع کار همیشه سخت است و پس از ایجاد یک سایت جدید با چالش ایجاد ترافیک و بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو روبرو خواهید شد. شما باید صبور باشید و با دنبال کردن بهترین روش هایی که رشد سایت شما را تسریع  می کند، موجب افزایش بازدید سایت  شوید.

 

Read More

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محصولات و خدمات یک شرکت است. بازاریابی در شبکه های اجتماعی راهی برای دستیابی به مشتریان جدید و تعامل با مشتریان فعلی را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. بازاریابی شبکه های اجتماعی که به عنوان “بازاریابی دیجیتال و “بازاریابی الکترونیکی” نیز شناخته می شود، دارای ابزارهای هدفمند تجزیه و تحلیل داده است که به بازاریابان این امکان را می دهد تا میزان موفقیت خود را پیگیری و دنبال کنند.

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

وب سایت های شبکه های اجتماعی به بازاریابان این امکان را می دهند که طیف گسترده ای از تاکتیک ها و استراتژی ها را برای تبلیغ محتوا به کار گیرند و افراد را با آن درگیر کنند. بسیاری از شبکه های اجتماعی به کاربران این امکان را می دهندکه اطلاعات جغرافیایی، جمعیتی و مشخصات فردی را با جزئیات ارائه دهند، که به بازاریابان کمک می کند پیام های خود را متناسب با آنچه بیشتر با کاربران سازگاری و مطابقت دارد، تنظیم کنند و در نظر بگیرند. از آنجا که می توان مخاطبان اینترنت را بهتر از کانال های سنتی بازاریابی تقسیم بندی کرد، شرکت ها  با مدیریت تولید محتوا در این نوع بازاریابی می توانند اطمینان حاصل کنند که منابع خود را بر روی مخاطبانی متمرکز می کنند که می خواهند آن ها را هدف قرار دهند.

 

کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی این مزیت را دارند که به یک باره مخاطبان گسترده ای را به سوی خود جذب کنند. به عنوان مثال، یک کمپین می تواند مشتریان فعلی و احتمالی، کارمندان، وبلاگ نویسان، رسانه ها، عموم مردم و سایر ذی نفعان (مانند بازرسان شخص ثالث یا گروه های تجاری) را به خود جلب کند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی

یک استراتژی اصلی ای که در بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می شود، تولید پیام و محتوایی است که کاربران با خانواده، دوستان و همکاران خود به اشتراک می گذارند. این استراتژی متکی به بازاریابی دهان به دهان است و مزایای زیادی را به همراه دارد. اول اینکه باعث افزایش دستیابی پیام به شبکه ها و کاربرانی می شود که ممکن است مدیر شبکه های اجتماعی به آن ها دسترسی نداشته باشد. دوم، محتوای به اشتراک گذاشته شده هنگام ارسال توسط شخصی که گیرنده آن را می شناسد و به او اعتماد دارد، یک تأیید ضمنی به همراه دارد.

اگر چه مدیریت رسانه­ های اجتماعی و بهینه­ سازی SEO دو استراتژی بسیار متفاوت هستند، اما در عین حال می­ توانند مکمل یکدیگر باشند. رسانه ­های اجتماعی برای افراد، کشف محتوا یا برندهای جدیدی را که دوستان و نزدیکان­شان به آن علاقمندند امکان­پذیر می­ کنند.

 

استراتژی رسانه های اجتماعی شامل ایجاد محتوای چسبان (sticky) است، به این معنی که توجه کاربر را جلب می کند و احتمال انجام عملی دلخواه مانند خرید یک محصول یا اشتراک گذاری محتوا با دیگران را افزایش می دهد. بازاریابان محتوای وایرال یا ویروسی را ایجاد می کنند که برای گسترش و توزیع سریع بین کاربران طراحی شده است. بازاریابی شبکه های اجتماعی همچنین باید مشتریان را به ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای خود، مانند بررسی محصولات یا نظرات (معروف به “رسانه اکتسابی”) تشویق کند.

Read More
ندا رحیمی ۴ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

اهمیت بهبود تجربه کاربری

تجربه کاربری به عنوان تجربه کلی شخص در هنگام استفاده از یک محصول (مانند وب سایت) تعریف می شود  و به طور خاص ابه میزان راحت و خوشایند بودن تجربه استفاده از محصول اشاره دارد. تجربه دیجیتالی کاربر تمام جنبه های تعامل شخص با وب سایت یا mobile site، از جمله رفتار، اقدامات، ادراک و رضایت، را شامل می شود.

توجه و تأکید بر تجربه کاربری  نه تنها به نفع مشتریان شما خواهد بود بلکه مزایایی را نیز برای شرکت شما به همراه خواهد داشت.

اجرای کمپین های استراتژیک بازاریابی دیجیتال و مؤلفه های کلیدی SEO می توانند پایه و اساس موفقیت آنلاین باشند، با این حال، اگر کاربران با محتوای وب سایت شما تعامل نداشته باشند، نتایج قابل توجه ای را کسب نخواهید کرد.

شما می توانید با بررسی و تحلیل رفتار کاربری که وارد سایت می شود، بهترین اقدامات را برای بهبود تجربه مشتری اتخاذ کنید.

 

در واقع، تجربه کاربری کیفیت تعاملات سایت را اندازه گیری می کند، که به نوبه خود میزان موفقیت سایت و اقبال مصرف کننده برای خرید را می سنجد. تعداد فزاینده ای از کسب و کارها ارزش ها و مزایایی را از سرمایه گذاری در تجربه کاربری به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود به دست آورده اند.

مزایای فوق العاده ای از تعهدتان برای حفظ تجربه مشتری در خط مقدم کمپین های بازاریابی دیجیتال خود خواهید دید.

تجربه کاربری را به عنوان نیروی راهنما و پیشران پیشرفت ها در نظر بگیرید. تجربه کاربری به شما این امکان را می دهد که تغییراتی را بر اساس تعامل کاربر و نه فقط آنچه فکر می کنید برای مشتریان بهتر است، ایجاد کنید. با اندازه گیری و ارزیابی تعامل کاربر با سایت، شاهد بهبود نتایج خواهید بود.

 

تأکید بر تجربه مشتری

موفقیت تا حد زیادی به رضایت و تجربه مشتری بستگی دارد. تعاملات دیجیتالی مستلزم تأکید بر تجربه مثبت مشتری است. با نظارت و ثبت رفتار کاربر، می توانید درک واضحی از نیازهای کاربر به دست آورید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا بدانید مشتری دقیقاً چه صفحاتی را می بیند، چه چیزی را دوست دارد یا چه چیزی را دوست ندارد و به چه دلیلی از سایت شما استفاده می کند، به شما این فرصت بی نظیر را می دهد تا تغییرات پیشگیرانه ای که رضایت مشتری را تضمین می کند، ایجاد کنید.

آگاهی از رفتار و نحوه تعامل کاربران با سایت، فرصتی برای شناسایی مناطق ایده آل برای توسعه بیشتر را فراهم می کند و وب سایتی به شما ارائه می دهد که به صورت مطلوب برای مشتریان شما ساخته شده است. اطلاعاتی که با نظارت بر تجربه کاربری به دست می آید برای هر کسب و کاری که در راستای بهبود تجربه مشتری تلاش می کند، یک دارایی ارزشمندی است.

 

انجام این اقدامات پیشگیرانه ضمن افزایش تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل و افزایش فروش، باعث بهبود روابط شما با مشتریان خواهد شد. با استفاده از برنامه های منحصر به فرد، شما می توانید به راحتی و به وضوح نعامل ها با سایت خود را بررسی کنید و باعث بهبود اثربخشی خود در شناسایی، عیب یابی و حل مشکلات شوید.

 

ابزار مناسب برای بهبود تجربه مشتری

با بهبود تجربه کاربری شاهد موفقیت قابل توجهی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود خواهید بود. می توانید با استفاده از ابزارهای نوآورانه ای، مانند FullStory و Hotjar، تجربه مشتری خود را بهبود ببخشید. با استفاده از این منابع، قادر خواهید بود فعالیت کاربر در سایت وب را مشاهده و بررسی کنید.

می توانید برای افزایش فروش برای بررسی رفتار تمام مشتریان تان از هر دو ابزار استفاده کنید. هر دو تحلیل های کاملی از نحوه تعامل بازدیدکنندگان از هنگام ورودشان به سایت، ارائه می دهند. می توانید ببینید که آن ها چه چیزی را مشاهده می کنند، برای خواندن چه مطالبی وقت می گذرانند، چه ویدئوهایی را مشاهده می کنند و در طی فرآیند خرید چه مسیری را طی نی کنند.

 

FullStory برای ثبت، تجزیه و تحلیل، جستجو و بازبینی مؤثر تمام تجارب کاربر برای یک وب سایت در یک پلتفرم، طراحی شده است.

به سادگی با افزودن اسکریپت کوچک و غیر قابل مشاهده، FullStory قادر است به همان روشی که در وب جستجو می کنید، تجربه مشتری را در وب سایت شما جستجو کند. همچنین می تواند با ثبت هر حرکت سایت اطلاعات خاصی در مورد آنچه مشتریان انجام می دهند، از جمله پیمایش های کاربر، کلیک ها، بیشترین قسمت های کلیک شده و حتی rage click، error click یا dead click، را ارائه دهد. FullStory درصد تبدیل و تعامل برای عناصر خاص را همراه با تجزیه و تحلیل صفحه، استفاده از مرورگر و روند تعامل را در اختیار می گذارد.

با استفاده از FullStory، می توانیم وب سایت های خود را درک، عیب یابی و بهبود دهیم و بهترین تجربه کاربری آنلاین را برای مشتریان ارائه دهیم.

 

Hotjar، تجزیه و تحلیل و بازخوردهایی در رابطه با رفتار کاربران آنلاین سایت در اختیار شما قرار می دهد. Hotjar مجموعه ای از ابزارها را شامل نقشه های حرارتی (heatmap)، قیف های تبدیل (conversion funnel)، رکوردینگ (recording) تجزیه و تحلیل فرم، نظرسنجی های بازخورد و پرسشنامه ها را ارائه می دهد که به شما این امکان را می دهد تا فعالیت ها و تجربه کاربر را ارزیابی، مشاهده و درک کنید.

هر ابزاری که از طریق Hotjar در دسترس است تجزیه و تحلیل بصری فعالیت در سایت شما را از طریق ضبط حرکت بازدید کننده ارائه می دهد.

 

کسب موفقیت از طریق بهبود تجربه کاربری

تجربه کاربری شایسته توجه و تلاش ها و اقدامات بیشتری برای دستیابی به سطح بالاتری از موفقیت است. مهم نیست که سایت شما چقدر خلاقانه طراحی شده باشد یا محتوای شما چقدر بهینه باشد، اگر مخاطبان هدف شما قادر به تعامل مؤثر با سایت نباشند، به موفقیت دست پیدا نخواهید پیدا کرد. وب سایت شما اولین برداشت مهم از شرکت شما را در اختیارتان قرار می دهد، سایت تنها چند دقیقه فرصت دارد مشتری را جذب کرده یا آن را پس بزند.

با بهبود و توسعه وب سایت ها بر اساس تجربه کاربری مشتریان خود را به جلو سوق می دهید و نتیجه مطلوب را کسب می کنید. ارائه سایتی که به راحتی قابل پیمایش باشد، و استفاده از آن آسان لذت بردن از آن تفاوت بین بازدید کننده سایت و موفقیت در مشتری وفادار را ایجاد کند.

Read More
ندا رحیمی ۳ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

۱۲ مزیت پادکست برای کسب و کارها

پادکست به بازاریابان و صاحبان کسب و کارها راهی جدید برای دستیابی به مخاطبان خود داده است. مردم به شنیدن پادکست ها علاقه مند هستند. سؤال این است: آیا پادکست برای کسب و کار شما مناسب است؟

با تبدیل پست های وبلاگ خود (و سایر مطالب) به نسخه های صوتی قابل درک، خواندن مطالب خود را برای محاطبان تان راحت تر می کنید. امروزه کسب و کارها از پادکست برای بهبود چشم انداز خود استفاده می کنند. پادکست یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. به این سؤال فکر کرده اید که چرا باید در کسب و کارتان از پادکست استفاده کنید؟ پاسخ را در اینجا مشاهده کنید.

خود را به جای مخاطب خود قرار دهید. آیا می خواهید تمام پستهای وبلاگ را بخوانید؟ یا هنگامی که در باشگاه هستید یا زمان درست کردن شام به یک مکالمه سرگرم کننده گوش دهید؟ داشتن یک روش آسان برای جذب اطلاعات، کلید تعامل و ارتباط با مخاطب است.

قبل از اینکه به مزایای واقعی پادکست بپردازیم، بیایید با پرسیدن دو سؤال بررسی کنیم آیا پادکست مناسب شما است یا خیر.

 

چه ارزشی به کسب و کار شما اضافه می کند؟

پادکست می تواند راه های ارتباطی بیشتری را بین شما و مخاطبانتان ایجاد کند و مسیرهای بیشتری را برای خرید آن ها از شما ارائه دهد. بیایید فرض کنیم پادکست شما هر دوشنبه ساعت ۱۲ شب ضبط می شود. چرا برنامه خود را در تایم استراحت ناهار برای شنوندگان خود به طور مستقیم پخش نکنید! به شنوندگان خود این فرصت را بدهید تا در یک گفتگوی زنده شرکت کنند و با افرادی که در بحث شرکت می کنند ارتباط برقرار کنند.

 

اگر مردم احساس کنند می توانند بنشینند و با یک فنجان چای با شما گپ بزنند، بیشتر احتمال دارد که هر آنچه شرکت شما ارائه می دهد را خریداری و به آن اعتماد کنند. ارائه بینشی در مورد آنچه هر روز در شرکت شما اتفاق می افتد، راهی جدید برای شناخت شرکت شما بدون نیاز به قدم زدن در دفتر کار شما می دهد.

به مشتریان خود فرصت دهید به جای حدس زدن لحن یا نگرش شما از طریق یک پست وبلاگ، خود حقیقی شما را ببینند. آن ها می توانند به گفته های شما گوش دهند یا تماشایتان کنند.

 

چه ارزش به مشتری های شما اضافه می کند؟

این ارزش از محتوایی که در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید به دست می آید. به عنوان مثال، اگر یک وب سایت مبتنی بر رویداد هستید، مطمئناً نمی خواهید پادکست درست کنید تا از تمام رویدادهای تقویم وب سایت خود سخن بگویید. اگر بتوانید دید کلی، مرور و پیش زمینه ای درباره رویدادهای گذشته و آینده ارائه دهید، به خوانندگان خود ارزشی بیشتر از پیمایش در تقویم رویدادی که در سایت خود قرار داده اید، ارائه داده اید.

چه ارزشی به مشتری شما اضافه می کند؟ این سؤال کاملاً براساس و مبتنی بر مخاطبان فعلی شما است. اگر در زمینه کاری خود متخصص هستید و دقیقاً می دانید با چه کسی صحبت می کنید، باید بدانید سؤالات مخاطبانتان چیست.

 

کمک به مشتری می تواند معانی زیادی داشته باشد. شما می توانید با مشاوره و یا تنها معرفی شرکت خود، به مشتری / شنونده خود کمک کنید. مشتریان دوست دارند با شخص یا شرکتی که از آن خرید می کنند، ارتباط برقرار کنند. این امر برای هر سازمان با هر اندازه ای صادق است.

بنابراین بیایید به سؤال اول شما برگردیم: آیا پادکست برای کسب و کار شما مناسب خواهد بود؟ به طور خلاصه، پادکست احتمالاً مزایای بی شماری برای کسب و کار شما دارد.

 

۱۲ مزیت پادکست برای کسب و کارها

  • ارتباط شخصی
  • راحتی و درک آسان
  • ارزان و سریع
  • عدم نیاز به تماشای صفحه
  • عدم اشباع محتوا
  • بارگذاری آسان فایل های صوتی
  • توسعه داخلی شرکت
  • روشی جدید برای کسب درآمد
  • ترافیک ارجاعی / افزایش تولید ترافیک
  • ایجاد اعتبار
  • اتصال مشتری
  • جمع آوری ایده های جدید

 

  1. ارتباط شخصی

ارائه اطلاعات و تعامل و تبادل نظر با بینندگان / شنوندگان تان می تواند به ایجاد ارتباط با مشتریان و فروش بیشتر محصولات شما کمک کند.

 

  1. راحتی و درک آسان

مردم هر روز یک کتابخانه پادکست را در جیب خود حمل می کنند. شنوندگان شما قادرند در مسیر و هنگام حرکت به شما گوش دهند و می توانند اطلاعات بیشتری را از یک مکالمه نسبت به یک پست وبلاگ به دست آورند.

12 مزیت پادکست برای کسب و کارها

  1.  پادکست ارزان و سریع است.

تولید پادکست اولیه می تواند نسبتاً ارزان باشد. بنابراین همان طور که می توانید تصور کنید نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالقوه قابل توجه خواهد بود.

 

  1. نیازی به تماشای صفحه نمایش نیست

در دنیای امروز، خوب است که از خواندن مداوم محتوای وبلاگ در صفحه کامپیوتر دور شوید. آیا آسان تر نیست که به جای خواندن کل پست وبلاگ، همان اطلاعات را از طریق پادکست کسب کنید؟

 

  1. عدم اشباع محتوا

بسیاری از شرکت ها در حال تولید پادکست هستند و تعداد زیادی شنونده دارند. به نظر می رسد پادکست ساز و کاری دارد که از اشباع محتوا جلوگیری می کند.

 

  1. به راحتی فایل های صوتی را بارگذاری کنید

تهیه، ویرایش و انتشار پست های وبلاگ می تواند خسته کننده باشد. بارگذاری سریع یک فایل صوتی همراه با یک توضیح مختصر در سرویس میزبانی شما، می تواند در زمینه ارائه محتوای جدید به خوانندگان شما بسیار مؤثر واقع شود.

 

  1. توسعه داخلی شرکت با پادکست

سخنرانی در جمع برای اعضای تیم شما دشوار است. داشتن پادکست فرصتی عالی برای بهبود مهارت های گفتاری در هنگام گفتگو و مباحثه و صحبت درباره محصولات و خدمات است.

 

  1.  پادکست روشی جدید برای کسب درآمد است

ارتباط با مخاطبان به شما کمک می کند تا روش های بیشتری برای خرید محصولات تان ایجاد کنید. همچنین در صورتی که دنبال کنندگان پادکست شما به اندازه کافی زیاد باشند، روش جدیدی برای کسب درآمد شرکت شما فراهم می کند. وقتی به اندازه کافی فالوور داشته باشید، می توانید تبلیغ کنندگان را وادار و متقاعد کنید که برای تبلیغ محصولات و خدمات به شما پول بدهند.

 

  1. ترافیک ارجاعی / افزایش ترافیک

با ارجاع پادکست به محصولات / خدمات خود، مخاطبان تان به احتمال زیاد موارد موجود در وب سایت شما را بررسی می کنند. اگر بخواهید برای هر قسمت یادداشت های نمایشی (show notes) (خلاصه و جمع بندی از اپیزود در قالب پست وبلاگ) ایجاد کنید، این می تواند به عنوان راهی برای دریافت لینک مواردی که شما در هر اپیزود به آن ها اشاره می کنید، عمل کند.

 

  1. ایجاد اعتبار با پادکست

پادکست ها می توانند به شما کمک کنند تا اقتدار و نفوذ خود را ارتقا دهید. وقتی افراد راه های بیشتری برای دیدن محتوای شما و شنیدن صحبت های افراد تیم شما در اختیار دارند، شما به بهترین شخص یا کسب و کاری تبدیل می شوید که می خواهند به آن گوش دهند و با آن ارتباط برقرار کنند.

 

  1. ارتباط با مشتری

ما قبلاً در مورد ارتباط با مشتریان جدید صحبت کردیم، اما در مورد مشتریانی که قبلی خود چه رویکردی را اتخاذ می کنید؟ مشتری ها عاشق شنیدن تجربیات شما هستند و حتی ممکن است بخواهند در پادکست شما حضور داشته باشند. پادکست به شما کمک می کند تا با مشتریان فعلی خود ارتباط بهتری برقرار کنید.

 

  1. جمع آوری ایده های جدید

هنگامی که با سایر میزبانان دور هم جمع می شوید یا برای هر قسمت تحقیق و می کنید و مطالعاتی انجام می دهید، این فرصت را به شما می دهد تا اطلاعاتی را که ممکن است قبلاً متوجه آن ها نشده باشید و توجه ای به آن نکرده اید را جمع آوری کنید.

 

دستورالعمل های مناسبی برای تولید پادکست برای یک کسب و کار  وجود دارد، شما می توانید در اینجا اطلاعات مفیدی را درباره ساخت پادکست به دست بیاورید.

 

Read More
ندا رحیمی ۲ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات دو مفهوم کاملاً متفاوت هستند. در حالی که هر دو پلتفرم برای تبلیغ و معرفی محصولات یا خدمات به مخاطبان هدف مورد استفاده قرار می گیرند، اما بسیار متفاوت هستند. با آگاهی از تفاوت این دو مفهوم و انجام تحقیقات بازار، قادر خواهید بود کسب و کار خود را در مسیر موفقیت قرار دهید.

واقعیت این است که بازاریابی و تبلیغات یکی نیستند، و “قرار دادن چند تبلیغ” هرگز میزان فروشی که یک کسب و کار کوچک برای موفقیت نیز دارید را ایجاد نمی کند. این امر شامل برنامه ریزی اهداف بازاریابی و اجرای استراتژی های بازاریابی برای دستیابی به آن ها است.

بیایید ابتدا نگاهی به تعاریف هر یک بیندازیم و سپس به تفاوت بین بازاریابی و تبلیغات با یکدیگر بپردازیم.

 

تبلیغات تنها بخشی از بازاریابی است

هر آگهی و تبلیغی (فرقی نمی کند در چه قالبی باشد) یک اعلامیه پولی، عمومی (به معنای غیر شخصی) است و پیامی اقناعی است که توسط اسپانسر یک شرکت، سازمان یا شخص به مشتریان فعلی (یا بالقوه) یا یک شرکت غیر انتفاعی ارائه می شود.

 

تبلیغات تنها یکی از مؤلفه های فرآیند بازاریابی است. تبلیغات بخشی از بازاریابی است که به طور مستقیم درباره کسب و کار، محصول یا خدمات شما به مخاطبان هدفتان اطلاعاتی ارائه می دهد. تقریباً در تمام تبلیغات نام اسپانسر (و اغلب یک لوگو) وجود دارد.

 

تبلیغات شامل قرار دادن یک تبلیغ در رسانه هایی مانند روزنامه ها، مجلات، بیلبوردها، تلویزیون، رادیو و فضای آنلاین است. روز به روز از راه حل های خلاقانه تری برای تبلیغات استفاده می شود. از آنجا که تبلیغات شامل لایه های بسیاری، از جمله هنر و طراحی، مکان تبلیغ و تعداد دفعات نمایش آن است، گرانترین قسمت در تمام برنامه های بازاریابی است. روابط عمومی (به دلیل اینکه بسیار کار بر است) دومین مؤلفه و تحقیقات بازار سومین مؤلفه گران قیمت است.

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی بخش های متحرک زیادی دارد

بازاریابی، برنامه ریزی، اجرا و کنترل سیستماتیک ترکیبی از فعالیت هایی است که برای گردهم آوردن خریداران و فروشندگان برای داد و ستد محصولات یا خدمات با سود متقابل در نظر گرفته شده است.

 

بازاریابی را به عنوان یک فرایند گام به گام و تدریجی در نظر بگیرید که با یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد آغاز می شود – یک جمله کوتاه و جذاب که کسب و کار شما را توصیف می کند. سپس این پیشنهاد (یا پیام) به عنوان یک موضوع و درون مایه راهنما عمل می کند که به شما کمک می کند مشتریانی را که علاقه مند به آنچه می فروشید هستند، شناسایی کنید.

 

اگر به بازاریابی به عنوان یک کیک فکر کنید، کل کیک را می توان به تبلیغات، تحقیقات بازار، برنامه ریزی رسانه، روابط عمومی، روابط جامعه، پشتیبانی مشتری و استراتژی فروش تقسیم کرد. و تبلیغات تنها یک برش از کیک است.

 

همه عناصر بازاریابی باید به طور مستقل کار کنند اما همچنین باید در جهت هدف بزرگتر یک کمپین بازاریابی واحد و با یک پیام مشترک کار کنند. بازاریابی فرایندی است که به زمان نیاز دارد و ممکن است به ساعت ها تحقیق نیاز باشد تا یک برنامه مؤثر واقع شود. این مفهوم را مانند هر کاری که یک سازمان برای تسهیل داد و ستد بین شرکت و مصرف کننده انجام می دهد، در نظر بگیرید.

 

مطمئناً، قبل از خرید فضای تبلیغاتی (ad space) در هر قالبی، باید تحقیقات بازار خود را انجام دهید تا مشخص کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و بهترین راه برای دستیابی به آن ها چیست. ممکن است در نهایت یک پلتفرم شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام بهترین راه برای دسترسی به پایگاه مشتری شما باشد. با این حال، هنگامی که تحقیقات شما به پایان رسید، می توانید شروع به توسعه استراتژی های بازاریابی خود کنید.

Read More
ندا رحیمی ۱ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

اهمیت سئو برای کسب و کارها

در عصر دیجیتال امروز، تعداد کمی از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال وجود دارد که برای کسب و کارهای کوچک، متوسط ​​و بزرگ – تقریباً در تمام صنایع مفید است. و این تاکتیک، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. درباره سئو و مزایای آن مطالب زیادی نوشته شده است، اما امروز دلایلی را بیان خواهیم کرد که نشان دهیم SEO تنها یک اقدام مناسب نیست بلکه برای تمام کسب و کارها یک ضرورت است.

به بیان ساده، سئو در واقع روشی است برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما در صفحه نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید، دارای رتبه بالاتری است و بنابراین توسط گروه وسیع تری از مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی دیده می شود. بهترین اتفاق این است که این مهم بدون نیاز به بودجه زیادی حاصل شود.

هیجان انگیز به نظر می رسد، این طور نیست؟

در اینجا پنج دلیل اصلی وجود دارد برای این که چرا هر کسب و کاری باید در سئو سرمایه گذاری کنند.

 

افزایش شانس دیده شدن

با کار مناسب در زمینه سئو، همراه با به روزرسانی های منظم و پست های مناسب، می توانید شانس دیده شدن خود را بیشتر کنید تا توسط مشتریان بالقوه گسترده ای دیده شوید و فرصت ارزشمند جذب آن ها و تبدیلشان به مشتریان بالفعل را به دست آورید. در هر ثانیه به طور متوسط ​​۶۳۰۰۰ جستجو در Google انجام می شود و این احتمال وجود دارد که در آینده با افزایش وابستگی به رسانه های دیجیتال و بازاریابی دیجیتال این میزان جستجو باز هم افزایش یابد.

 

افزایش بازدید از وب سایت

افزایش بازدید نتیجه مستقیم، انتخاب و هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب خواهد بود. کلمات کلیدی شاخص خوبی برای هدف کاربر از جستجو هستند، و هنگامی که وب سایت شما در نتایج جستجو در رتبه بندی بالاتری قرار می گیرد، به شما اعتبار بسیار بیشتری نسبت به نتایجی که بعد از شما قرار دارند می دهد. نتایج جستجوی ارگانیک منبع اصلی ترافیک وب سایت است.

اهمیت سئو برای کسب و کارها

شناخت بهتر مشتریان با سئو

با افزایش بازدیدها و با استفاده از تجزیه و تحلیل سایت، شما درک بهتری از مشتری های خود به دست خواهید آورد – چه چیزی آن ها را به سمت سایت شما سوق می دهد، آن ها کدام بخش از سایت شما را دوست دارند و پس از حضور در آن بخش از سایت چه رفتاری دارند؟ این ها اطلاعاتی بیش از آمار جمعیتی مانند جنسیت، سن و مکان در اختیار شما قرار می دهند. درک بهتر مشتریان تان به شما کمک می کند تا محتوای خود را طوری انتخاب کنید که برای مشتریان جذابیت بیشتری داشته باشید، و در بعضی موارد، حتی به شما کمک می کند تا محصولات و طراحی خدمات خود را تغییر دهید.

 

افزایش نرخ بازگشت سرمایه (RoI)

سئو نه تنها در ایجاد اعتبار و اعتماد بسیار مؤثر است، بلکه مشتری احتمالی را به مشتری بالقوه تبدیل می کند و اگر آن ها به خوبی مورد توجه قرار گیرند، آن مشتری های بالقوه را به فروش تبدیل می کند. و این امر هیچ تفاوتی با این که یک فروشنده بسیار توانا و تأثیرگذار استدلال قانع کننده ای را در مورد انتخاب برند شما به جای سایر رقبایتان ارائه دهد، ندارد. برخلاف سایر استراتژی های بازاریابی که در نهایت پس از تخصیص بودجه سنگین منتهی به نتایج کوتاه مدت می شود، نتایج حاصل از سئو بلند مدت و بسیار تأثیرگذار هستند.

 

کمک به بهبود تجربه کاربری با سئو

یک تجربه کاربری عالی، نقش مؤثری در سئو دارد و اکثر موتورهای جستجو قادر به تشخیص آن هستند. یک مثال متداول، ساختاردهی محتوای شما برای امکان پاسخگویی به سؤالات جستجوی مستقیم و پاسخ های برجسته (featured snippet) است، این پاسخ ها قبل از نتایج جستجو و در بالای صفحه، نمایش می یابد. سئو به شما این اطمینان را می دهد که در زمینه تجربه کاربری از رقبایتان پیشی بگیرید، که این به نوبه خود باعث حفظ یا بهبود رتبه سایت شما می شود و به شما کمک می کند تمام مزایایی را که در بالا به اشتراک گذاشتیم را درک کنید.

Read More
ندا رحیمی ۲۸ آبان ۱۳۹۹ 0 دیدگاه