چرا بازاریابی از طریق موبایل اهمیت دارد؟

بازاریابی از طریق موبایل یا Mobile marketing یک روش بازاریابی مبتنی بر تبلیغ...

بازاریابی ویروسی : ایجاد کمپین های گسترده بازاریابی

هر از گاهی می شنویم که مطالبی اعم از ویدیو، تصویر یا وبلاگ، به صورت ویروسی در...

۳ نکته برای ایجاد برند در شبکه های اجتماعی

ایجاد یک برند شخصی قوی در شبکه های اجتماعی می تواند زمان بر باشد، اما می تواند...

۵ دلیل برای اعتماد به بازاریابی دیجیتال

در دنیای امروز ما همه چیز دیجیتالی شده است و شرکت ها برای همگام سازی با دوران مدرن...

محتوا و چگونگی کسب درآمد از آن

به چند دلیل انگیزشی محتوای آنلاین بسیار محبوب شده است. اول اینکه، انتشار مطالب...

نیچ مارکت و بازاریابی کسب و کار

نیچ مارکت (niche market)، بخشی متمرکز و هدفمند از یک بازار گسترده تریست که در آن...

بازاریابی محتوا چیست و چه مزیت هایی برای کسب و کار دارد

محتوای مفید باید بخش اصلی بازاریابی شما باشد. تأثیر بازاریابی سنتی روز به روز کمتر...

چرا باید در کسب و کار خود از پادکست استفاده کنید

گذشت زمان و تغییر در فناوری موجب می شود کسب و کارها از ابزارهای متفاوتی استفاده...

پنج نکته برای سرمایه گذاری جمعی در طول همه گیری کرونا

با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی در موقعیتی که پیشرفت کاری متوقف شده است و کسب و...

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک در بازاریابی چه معنایی دارد؟

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) نوعی بازاریابی آنلاین است که هدف آن هدایت...

اهمیت طراحی تجربه کاربری (UX) برای کسب و کارها

طراحی UX یا همان تجربه کاربری، یک عنصر مهم در راضی نگه داشتن مشتریان به صورت...

انواع تبلیغات و روش های متداول اجرای آن

تبلیغات تلاش برای تأثیرگذاری بر رفتار خرید مشتریان یا خریدارن است. در کسب و کار،...