SEO and analysis
۴ روش برای افزایش بازدید سایت

امروزه ایجاد یک وب سایت جدید در عرصه تجارت و تقویت حضور دیجیتالی، ضروری است تا...

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی برای...

اهمیت بهبود تجربه کاربری

تجربه کاربری به عنوان تجربه کلی شخص در هنگام استفاده از یک محصول (مانند وب سایت)...

۱۲ مزیت پادکست برای کسب و کارها

پادکست به بازاریابان و صاحبان کسب و کارها راهی جدید برای دستیابی به مخاطبان خود...

تفاوت بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات دو مفهوم کاملاً متفاوت هستند. در حالی که هر دو پلتفرم برای...

اهمیت سئو برای کسب و کارها

در عصر دیجیتال امروز، تعداد کمی از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال وجود دارد که برای...

۴ راهکار برای ارتقاء سرویس خدمات به مشتری

گزارش جهانی شرکت اکسنچر (Accenture) یک نظرسنجی از رضایت مشتری در سال ۲۰۰۸ نشان داد...

Marketing segmentation
چگونه مخاطب هدف خود را به درستی انتخاب کنیم

تعریف مخاطب هدف معمولاً اولین و ضروری ترین قدم برای موفقیت هر کسب و کاری است.  این...

اهمیت تولید ویدئو برای تجارت الکترونیک

ما می دانیم که تولید  ویدئو  با کیفیت مناسب برای سایت تجارت الکترونیک کاری دشوار...

بازار هدف در کسب و کارها چیست ؟

شناسایی و شناخت مشتریان یک بخش مهم استراتژی بازاریابی و کسب و کار شماست. همه...

بازاریابی ویروسی : ایجاد کمپین های گسترده بازاریابی

هر از گاهی می شنویم که مطالبی اعم از ویدیو، تصویر یا وبلاگ، به صورت ویروسی در...

۳ نکته برای ایجاد برند در شبکه های اجتماعی

ایجاد یک برند شخصی قوی در شبکه های اجتماعی می تواند زمان بر باشد، اما می تواند...