[kc_row use_container=”yes” _id=”704137″ column_align=”center” video_bg_url=”__empty__” parallax_image=”__empty__”][kc_column width=”59.65%” _id=”793901″ video_bg_url=”__empty__”][crum_title title=”بازاریابی محتوا” align=”align-left” _id=”667583″ type=”h4″ css_custom=”{`kc-css`:{`any`:{`box-style`:{`margin|`:`inherit inherit 0px inherit`}}}}”][kc_column_text _id=”562441″ css_custom=”{`kc-css`:{`any`:{`box`:{`margin|`:`inherit inherit 20px inherit`}}}}”]

بازاریابی محتوا، یعنی تولید محتوا اورجینال و جذاب.

برای افزایش نرخ تبدیل (CR)، از محتوای پویا و ارزشمند استفاده کنید.

در بازاریابی محتوا برای تولید محتوای خوب نیاز به نویسندگان خلاق دارید تا تعامل بیشتری در وب سایتتان ایجاد شود و در گوگل نیز محبوب شوید.

تیم بازاریابی محتوا دیجینگ اهداف زیر دنبال می کند:

  • تدوین استراتژی بازاریابی محتوا با در نظر گرفتن سئو وب سایت
  • تولید محتوا با شیوه داستان سرایی (Story Telling) و با هدف جلب تعامل حداکثری کاربران
  • انجام آزمون A/B با توجه به شناسنامه مشتری، با هدف افزایش تاثیر محتوا
  • تولید محتوای جذاب با هدف افزایش جذب سرنخ های (Leads) بازاریابی
[/kc_column_text][crum_button label=”درخواست مشاوره رایگان” align=”align-left” size=”medium” _id=”530584″ color=”light-green” shadow=”yes” show_icon=”__empty__” link=”https://www.diging.ir/form/freeq/||_blank”][/kc_column][kc_column width=”40.34%” _id=”973677″ video_bg_url=”__empty__”][kc_spacing height=”30px” _id=”606439″][crum_single_image image_size=”full” _id=”686688″ image_source=”media_library” image=”2194″ align=”aligncenter”][/kc_column][/kc_row]