[kc_row use_container=”yes” _id=”408655″][kc_column width=”50%” _id=”231962″][crum_title align=”align-left” _id=”612047″ type=”h4″ css_custom=”{`kc-css`:{`any`:{`box-style`:{`margin|`:`inherit inherit 10px inherit`}}}}” post_title=”yes”][kc_column_text _id=”737897″]

امروزه سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو)، فقط به معنای بالای تعداد کلمات کلیدی و بک لینک ها نیست، بلکه یک سئوی خوب به معنی تولید محتوای با ارزش و جذاب با هدف افزایش امتیاز در موتورهای جستجو مانند گوگل است.

با تدوین استراتژی مناسب و صادقانه سئو مخاطبان، شما را در گوگل راحت تر پیدا می کنند.

حتی تجربه کاربری مناسب امروز در سئو شما تاثیر بسزایی دارد.

ما بهینه سازی موتورهای جستجو را به دو بخش: ۱. فنی و ۲. محتوایی تقسیم می کنیم.

[/kc_column_text][crum_button label=”درخواست مشاوره رایگان” align=”align-left” size=”medium” _id=”542908″ color=”light-green” shadow=”yes” show_icon=”__empty__” link=”https://www.diging.ir/form/freeq/||_blank”][/kc_column][kc_column width=”50%” _id=”850539″][crum_single_image image_size=”full” align=”alignleft” _id=”40204″ image_source=”media_library” image=”766″][/kc_column][/kc_row]